تغییر روی نیمکت یاران نکونام ادامه دارد

آبی ها به دنبال دستیارخارجی مطرح

با پایان لیگ بیست و سوم و از دست رفتن قهرمانی استقلال در هفته‌های پایانی، موجی از انتقادات علیه کادرفنی جواد نکونام به راه افتاد. هر چند نوک تیز پیکان انتقادات در مقطعی هم متوجه جواد نکونام بود اما در نهایت این مربی با تبصره و تک ماده در استقلال حضور یافت.
در نهایت جواد نکونام غیر مستقیم وعده داد که کادرفنی خودش را تقویت می‌کند و یک دستیار خارجی درجه یک به تیمش اضافه خواهد کرد. در حالی که قرار بود با تصمیم جواد نکونام، یکی، دو دستیار خارجی به کادر فنی استقلال اضافه شوند، باشگاه هنوز اقدامی در این باره نکرده است. مدت‌هاست که اخباری در خصوص اضافه شدن یک دستیار اسپانیایی به کادرفنی استقلال شنیده می‌شود؛ موضوعی که تا به امروز عملی نشده ولی آبی‌پوشان همچنان پیگیر جذب یک مربی رزومه‌دار برای حضور در ایران هستند.
البته که نکونام فصل قبل نیز به دنبال استخدام یک مربی خارجی بود ولی به دلیل مشکلات مالی و مسائل مربوط به سقف قرارداد، موفق به انجام این کار نشد و حتی قرارداد یوسو سسما نیز پس از مدت طولانی به ثبت رسید.
اما این بار جواد برای فصل جدید عزمش را جزم کرده و در تلاش است تا یک دستیار رزومه‌دار خارجی را به کادرفنی خود اضافه کند تا برخی از ضعف‌های استقلال در بخش مسائل فنی اینگونه پوشیده شود.
تاکنون مهدی هاشمی‌نسب به کادرفنی استقلال اضافه نشده و به نظر می‌رسد دستیار خارجی جانشین این مربی شود اما شنیده‌ها حاکی از آن است که هاشمی‌نسب هم احتمالاً بزودی به کادرفنی استقلال اضافه خواهد شد و با این تفاسیر کادرفنی این تیم بدون تغییر باقی خواهد ماند و حالا باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده سرنوشت کادرفنی استقلال چگونه رقم خواهد خورد.

جستجو
آرشیو تاریخی