اخبار

خانم مرکل جای خانم مارپل را گرفت

سریال تلویزیونی «میس مرکل» که آنگلا مرکل را به عنوان یک کارآگاه در شهری کوچک تصور می‌کند، با ساخت قسمت سوم ادامه می‌یابد.
تاکنون دو فیلم ۹۰ دقیقه‌ای برمبنای این سوژه ساخته شده و حالا قسمت سوم آن هم در دست ساخت قرار گرفته است. در این سریال که با اقتباس از کتاب‌های نویسنده، طنزپرداز و بازیگر دیوید سافیر ساخته شده، کاترینا تالباخ بازیگر آلمانی فیلم «طبل حلبی» در نقش آنگلا مرکل ظاهر شده و داستان درباره صدراعظم سابق آلمان است که همراه همسرش به یک شهر کوچک نقل مکان می‌کند و با خبر یک قتل عجیب روبه‌رو می‌شود و از آنجا که حوصله‌اش سر رفته به عنوان یک کارآگاه آماتور به جست‌و‌جو می‌پردازد. فیلمنامه این مجموعه توسط سافیر و استفان کانتز نوشته شده و کریستوف اشنی کارگردانی آن را انجام می‌دهد. این مجموعه که متعلق به شبکه RTL آلمان است، به تعدادی از شبکه‌های اروپایی فروخته شده و به تازگی در امریکا هم پخش‌کننده‌ای یافته است. /مهر

 

«باب اسفنجی» ۲۵ ساله شد

مارک همیل به «فیلم باب اسفنجی: جست‌و‌جوی شلوار مکعبی» می‌پیوندد. نیکلودئون در جشن گرفتن بیست و پنج ساله شدن «باب اسفنجی شلوار مکعبی» در کمیک کان امسال در سن دیه‌گو، خبرهای جدیدی داد. در این رویداد مارک همیل با حضوری غافلگیرکننده فاش کرد که در چهارمین فیلم باب اسفنجی با عنوان «فیلم باب اسفنجی: جست‌و‌جوی شلوار مکعبی» که سال ۲۰۲۵ راهی سینماها می‌شود، صداپیشگی هلندی پرنده را ایفا می‌کند. وی از این نقش به عنوان نقشی متفکرانه‌تر و از نظر فکری چالش برانگیزتر یاد کرد.
در این داستان باب اسفنجی پس از پشت سر گذاشتن وظیفه به ظاهر غیرممکن آقای کراب برای دستیابی به یک اسپاتول هیدرودینامیکی به شغل رؤیایی خود می‌رسد. فاگر باکه که ۲۵ سال بازی در نقش ستاره دریایی کم‌هوش را انجام داده به تماشاگران گفت: مثل یک میهمانی بزرگ است و من خیلی لذت می‌برم و به کودک ۷ ساله درونم اجازه می‌دهم تا بدود.

 

«کنت مونت کریستو» همچنان حماسه می‌سازد

جایزه بهترین فیلم جشنواره ژانر فانتزی کانادا به کارگردان‌های فیلم «کنت مونت کریستو» متیو دلاپورت و الکساندر دلا پاتلیر اهدا شد. این فیلم «کنت مونت کریستو» جدیدترین فیلمی است که با اقتباس از داستان کلاسیک الکساندر دوما ساخته شده و اولین‌بار در جشنواره فیلم کن امسال به نمایش درآمد و نخستین نمایش بین‌المللی خود را هم در فانتزیا تجربه کرد. این جشنواره که از ۱۸ جولای شروع شده تا ۴ آگوست ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی