انتظار دستمزد بالا انتقال را منتفی کرد

دخئا به جنوا نمی‌رود

پروسه انتقال داوید دخئا به جنوا شکست خورده چون این دروازه‌بان اسپانیایی انتظارات غیرمعقولی درباره دستمزد دارد و باشگاه ایتالیایی به فکر گزینه‌های جایگزین افتاده است. دروازه‌بان سابق منچستریونایتد یک سال قبل از این تیم جدا شده و بدون تیم است. این گلر 33 ساله که زمانی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان بود و در فصل آخر حضورش در منچستریونایتد دستکش طلایی گرفت، در طول 12 سال 545 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد و با این تیم قهرمان لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه (دو بار) و لیگ اروپا شد و در فاصله سال‌های 2014-2022 برای تیم ملی اسپانیا 45 بازی انجام داد.
جنوا که مربیگری‌اش را آلبرتو جیلاردینو بر عهده دارد، خوسپ مارتینس را به اینترمیلان فروخته و به دنبال دروازه‌بان است. گفته می‌شود دخئا که در سال 2011 از اتلتیکومادرید به تیم سر الکس فرگوسن آمد، مایل بوده به منچستریونایتد برگردد اگر اریک تن هاخ و مدیر فنی تیم، جان مورتا دیگر در تیم نبودند چون این دو باعث جدایی‌اش شدند. دومی از تیم جدا شد اما مربی هلندی همچنان روی نیمکت است. دخئا که مورد توجه تیم‌های عربستانی نیز هست، حالا باید تمرین‌های انفرادی‌اش را ادامه دهد تا تیم جدیدش را پیدا کند، شاید هم مجبور شود کمی توقعش را پایین بیاورد.
یونایتد به جای دخئا، آندره اونانا را از اینترمیلان با قیمت اولیه 43/8 میلیون پوند خرید و این دروازه‌بان کامرونی در 51 بازی 13 کلین‌شیت داشت. یونایتد در این تابستان دو خرید مهم داشته، لنی یورو از لیل با 52 میلیون پوند و یاشوا زیرکزی از بولونیا با 36/5 میلیون پوند.
جستجو
آرشیو تاریخی