تراکنش 50 میلیون تومانی سرنخ مهم در پرونده مرد گمشده

گروه حوادث/ همزمان با برداشت 50 میلیون تومانی از حساب مرد گمشده بعد از دو سال، برادر او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، دو سال قبل مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن پسرش خبر داد و گفت: از دیروز پسرم ناپدید شده و مدارک شناسایی و کارت بانکی‌اش را نیز با خود برده است.
تحقیقات پلیسی به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت برای پیدا شدن ردی از هومن، پسر ناپدید شده آغاز شد. کارآگاهان به سراغ مراکز درمانی و پلیس رفتند اما هیچ ردی از هومن به‌دست نیامد. بررسی‌ها برای یافتن هومن ادامه داشت تا اینکه بعد از گذشت دو سال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت متوجه شدند که با حساب مرد ناپدید شده 50 میلیون تومان تراکنش صورت گرفته است.
در بررسی‌های مأموران مشخص شد فردی که این تراکنش‌ها را انجام داده است، هاشم، برادر مرد گمشده است. بدین ترتیب هاشم بازداشت شد و در تحقیقات گفت: با برادرم هیچ مشکلی نداشتم، آخرین بار او را از خودروام پیاده کرده و خودم به اصفهان رفتم اما زمانی که برگشتم، خانواده‌ام گفتند که او ناپدید شده است.
در حالی که هاشم چنین ادعایی داشت، تیم جنایی دریافت که بین هاشم و برادرش اختلاف‌های شدیدی وجود داشته است. همچنین تناقض‌گویی او درمورد سفر به اصفهان برملا و مشخص شد وی با اتوبوس بین‌شهری به اصفهان رفته بود نه با خودروی شخصی بنابراین دستور بازداشت وی از سوی بازپرس سالار صنعتگر صادر و مرد جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی