اتهام قتل به همسر سابق برای سلب حضانت فرزندان

گروه حوادث/ مرد جوان برای اینکه اجازه ندهد همسر سابقش فرزندانش را ملاقات کند با مخفی کردن بچه‌ها به اداره پلیس رفت و از همسرش به اتهام قتل شکایت کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چندی قبل مرد جوانی به اداره پلیس رفت و ماجرای عجیبی را در رابطه با سرنوشت دو فرزندش بیان کرد. او گفت: به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم و دختر و پسر خردسالم چند روز نزد من بودند و چند روز نزد مادرشان. دو هفته قبل زمانی که برای آوردن بچه هایم به سراغ همسرم رفتم، او گفت بچه‌ها بی‌خبر خانه را ترک کرده‌اند و از آنها خبری ندارد. دو روز بعد هم لباس‌های خونی بچه هایم به همراه نامه‌ای در حیاط خانه‌مان انداخته شد. در نامه نوشته شده بود که همسرت، بچه‌هایت را به قتل رسانده و بهتر است در این مورد شکایتی نکنی چون تو هم کشته می‌شوی.
بدنبال شکایت مرد جوان، قاضی شعبه اول دادیاری دادسرای امور جنایی پایتخت دستور احضار زن جوان را صادر کرد. او در تحقیقات گفت: همسرم دروغ می‌گوید، او این سناریو را ساخته تا حضانت بچه‌ها را به من ندهند. بچه‌ها نزد خودش هستند آنها را مخفی کرده و من مدتی است که از آنها بی‌خبرم.
در ادامه تحقیقات مشخص شد مرد جوان، بچه هایش را در خانه یکی از دوستانش مخفی کرده تا بتواند حضانت آنها را از مادرشان سلب کند. بازپرس پرونده نیز دستور تحقیقات در این پرونده را صادر کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی