اخبار

«درون بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ شد

«درون بیرون ۲» انیمیشن پر از احساسات استودیو پیکسار و دیزنی از «یخ‌زده ۲» هم فراتر رفت تا عنوان پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ را کسب کند.
پس از ۶ هفته اکران، این فیلم ۶۰۱ میلیون دلار در داخل امریکا و ۸۶۱ میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آورد و مجموع فروش جهانی خود را به ۱.۴۶ میلیارد دلار رساند. «یخ‌زده ۲» بسیار موفق‌تر از فیلم اصلی خود در سال ۲۰۱۳، در سال ۲۰۱۹ توانست ۱.۴۵ میلیارد دلار بفروشد. به این ترتیب آمار فروش «درون بیرون ۲» از «باربی» هم که ۱.۴۴۶ میلیارد دلار فروخته بود فراتر رفته و سیزدهمین فیلم پرفروش همه دوران شده است. در میان رکوردهای فراوان این انیمیشن باید یادآوری کرد که این فیلم سریع‌ترین انیمیشنی شد که به مرز فروش یک میلیارد دلار رسید و از آن گذشت و این موفقیت را در ۱۹ روز به دست آورد. /مهر
 

مدیر جشنواره ونیز:
«جوکر۲» جسورانه و تلخ است

«آلبرتو باربرا» دبیر هنری جشنواره ونیز در مصاحبه با «ددلاین» فیلم‌ «جوکر: جنون مشترک» تاد فیلیپس را یکی از جسورانه‌ترین فیلم‌های سال‌های اخیر هالیوود و تلخ‌تر از قسمت اول این فیلم دانست. «آلبرتو باربرا» دبیر هنری جشنواره ونیز در مصاحبه با «ددلاین» از فیلم‌های «جوکر: جنون مشترک» تاد فیلیپس و «کوئیر» لوکا گوادانینو ستایش کرد.

 

سریال «آمستردام» برمی‌گردد

انتشار سریال «آمستردام» که نزدیک به یک سال به دلیل اختلاف سازندگان با مسئولان وقت پلتفرم پخش‌کننده متوقف شده بود، حالا گویا مسیر پخش را از سر می‌گیرد.
سریال «آمستردام» بعد از انتشار چند قسمت در شبکه نمایش خانگی، به دلیل آنچه مشکلات بین صاحبان اثر و مسئولان وقت پلتفرم پخش‌کننده سریال عنوان شد، با توقفی حدوداً یک ساله همراه بود که حالا بر اساس اعلام کارگردان، طبق رأی صادره از سوی دادگاه، این سریال مجدداً امکان پخش می‌یابد.
طبق اعلام مسعود قراگزلو کارگردان، سریال «آمستردام» قرار است به شبکه نمایش خانگی برگردد. این کارگردان در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی با اعلام بازگشت دوباره سریال «آمستردام»، چنین مدعی شده است که دادگاه تجدید نظر با تأیید حکم دادگاه بدوی پلتفرم‌ ‌پخش‌کننده را مقصر شناخته و در ادامه آورده است: این پخش دیرهنگام هرچند جبران ظلمی که به اثر و مخاطبانش شده نیست، اما همین که زحمات ده‌ها نفر از همکارانم نیمه تمام نمی‌ماند کمی التیام‌بخش است. با این حال بر اساس آنچه کارگردان توضیح داده است، نحوه انتشار این سریال هنوز مشخص نیست که از طریق همان پلتفرم قبلی باشد یا یک پلتفرم‌ دیگر.
/صبا

جستجو
آرشیو تاریخی