بررسی وضعیت نیمکت استقلال در لیگ بیست‌وچهارم

2 اسپانیایی، دستیاران جدید نکونام

جواد نکونام تمرینات فصل جدید را در شرایطی کلید زد که در روزهای آغازین تمرینات فقط حضور حمیدرضا رجبی و کیانوش رحمتی در تمرینات قطعی بود. سپس در ادامه تمرینات محمد نوازی به جمع آبی‌ها اضافه شد و هنوز وضعیت دیگر دستیارانی که فصل پیش با نکونام بودند، روشن نیست. با این حال اما مقدمات استفاده از دو مربی اسپانیایی جدید در کادر فنی استقلال درحال فراهم شدن است و گفته می‌شود جواد نکونام نام 2 مربی از تبار ماتادورها را به کادر مدیریتی باشگاه استقلال داده است. گفته می‌شود این 2 مربی غیر از سسما خواهند بود و او نیز بزودی به کادر فنی استقلال اضافه می‌شود.

حمیدرضا رجبی
حضور او در کادر فنی فصل جدید قطعی است. رجبی در فولاد خوزستان نیز همکار اول نکونام بود و حتی در برهه‌ای که نکو از فولاد خداحافظی کرد او به عنوان سرمربی در مقطعی هدایت تیم اهوازی را به عهده گرفت. حالا نیز رجبی یک عنصر مهم از نگاه سرمربی آبی‌ها است.
 
کیانوش رحمتی
طی سال‌هایی که نکونام سرمربیگری را شروع کرده کیانوش رحمتی همواره در کنار او بوده و نقشی فراتر از یک دستیار را برای سرمربی آبی‌ها بازی کرده است. رحمتی به نوعی امین‌ترین فرد در میان اعضای کادرفنی استقلال از نگاه نکونام محسوب می‌شود.

یوسو سسما
درحال حاضر تمرین بازیکنان استقلال را از راه دور زیر نظر دارد و جواد نکونام با این مربی در ارتباط است. سسما در اردوی ترکیه به استقلالی‌ها اضافه خواهد شد تا تمرینات آبی‌ها را زیر نظر بگیرد. نکونام از هر لحاظ این مربی را تأیید کرده است و حضورش قطعی است.

محمدنوازی
نوازی نیز چند روز بعد از شروع تمرینات به استقلال ملحق شد اما همچنان حضورش در کادرفنی استقلال قطعی نیست و نزدیکان به باشگاه استقلال معتقدند تداوم حضورش در کادر پنجاه‌پنجاه است. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل جدایی احتمالی او اضافه شدن مربیان خارجی باشد.

مهدی هاشمی‌نسب
درباره بازگشت او به کادر استقلال خبری قطعی در دست نیست. هاشمی‌نسب حتی در کلاس مربیگری درجه A نیز حاضر شده است اما بازگشتش به استقلال شانس کمی دارد و نزدیکان به استقلال از احتمال بالای قطع همکاری با او خبر می‌دهند.
شاید هم خود هاشمی‌نسب تمایلی به حضور در استقلال این فصل نداشته باشد.

بهزاد غلامپور
گفته شده او نیز در کادر فنی فصل آتی جایی نخواهد داشت. البته نکونام به دنبال زمینه‌سازی برای بازگشت او است اما ظاهراً غلامپور به دلیل نداشتن مدرک مربیگری درجهA قادر به همراهی استقلال در فصل آتی نخواهد بود. به هرحال همچنان روزنه بازگشت برای او باز است.

جستجو
آرشیو تاریخی