صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهارده - ۳۱ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهارده - ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۷

خانه تکانی در یونایتد ادامه دارد

هفت ستاره نخواستنی

سر جیم راتکلیف، مالک اصلی باشگاه منچستریونایتد قصد دارد در ادامه بازسازی تیم به هفت بازیکن در این تابستان اجازه رفتن بدهد. مالکیت راتکلیف کمی بعد از فصل نقل و انتقالات ژانویه نهایی شد بنابراین این تابستان، نخستین فرصت او برای جذب بازیکنان جدید است. در این مدت او در پشت صحنه فعال بوده و با آوردن عمر برادا، مدیر اجرایی، جیسون ویلکاکس، مدیر فنی و دن اشورث، مدیر ورزشی روی قراردادهای جدید کار کرده است. تا به حال دو بازیکن اضافه شده‌اند؛ جاشوا زیرکزی با 36/5 میلیون پوند از بولونیا و لنی یورو با 52 میلیون پوند از لیل.
یونایتد همچنین چند بازیکن با دستمزد بالا را واگذار کرده، رافائل واران و آنتونی مارسیال از تیم جدا شده‌اند و میسون گرینوود به مارسی فروخته شده اما بازیکنان دیگری هم در مسیر خروج از یونایتد قرار دارند.
قرارداد هری مگوایر، ویکتور لیندلوف، آرون وان بیساکا، اسکات مک تامینای و کریستین اریکسن در این تابستان تمام می‌شود و به نظر می‌رسد یونایتد آمادگی فروش همه را دارد. فولام و گالاتاسرای برای جذب مک تامینای ابراز علاقه کرده‌اند ضمن اینکه وستهام سال گذشته مگوایر را می‌خواست.
کاسمیرو که در سال 2022 از رئال مادرید به یونایتد آمد هم در دسترس است. این برزیلی فصل سختی را پشت‌سر گذاشت و برای کوپاامریکا به تیم ملی کشورش دعوت نشد، گویا مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار دارد.
هفتمین ستاره‌ای که یونایتد نمی‌خواهد، آنتونی است. این بال همزمان با کاسمیرو آمد اما یونایتد که اوایل امسال می‌خواست او را به صورت دائم واگذار کند، آماده است او را قرض دهد اگر تیمی دستمزدش را تقبل کند.
یونایتد برای جذب یورو با رئال مادرید رقابت داشت. مبلغ انتقال این مدافع میانی جوان فرانسوی به 60 میلیون پوند می‌رسد اگر شرایط پرداخت پاداش‌ها فراهم شود.
جستجو
آرشیو تاریخی