اخبار

«من نفرت‌انگیز4» نخستین مجموعه انیمیشن
۵ میلیارد دلاری شد

«من نفرت‌انگیز» با ادامه موفقیت قسمت چهارم، اولین مجموعه انیمیشن تاریخ شد که فروشش از مرز ۵ میلیارد دلار عبور کرد.
«من نفرت‌انگیز ۴» با فروش ۸۸ میلیون دلار دیگر در بازار بین‌المللی، مجموع فروشش را به ۴۳۷.۸ میلیون دلار رساند و به این ترتیب موجب شد تا مجموعه فیلم‌های «من نفرت‌انگیز» اولین انیمیشن تاریخ شود که از مرز ۵ میلیارد دلار عبور می‌کند. در این فیلم بار دیگر استیو کارل در نقش گرو، سردسته اشراری که اصلاح‌ شده است صداپیشگی کرده است. ویل فرل در نقش ماکسیم لومال هم همکلاسی سابق وی است که به رقیب وی بدل شده است. این فیلم در نزدیک به ۸۰ بازار خارجی از جمله چین در حال اکران است و در این کشور با اکران در ۳۵ هزار پرده سینما، ۱۱.۸ میلیون دلار فروخته است.
«من نفرت‌انگیز» که محصول یونیورسال و ایلومینیشن است، با فیلمی به همین نام در سال ۲۰۱۰ آغاز شد و با سه دنباله ادامه یافت./مهر

 

فیلم کارگردان بوسنیایی افتتاحیه جشنواره سارایوو ۲۰۲۴ شد

سی‌امین جشنواره فیلم سارایوو در بوسنی و هرزگوین کار خود را با نمایش جهانی فیلم «آخر تابستان من» ساخته دانیس تانوویچ در ۱۶ آگوست (26 مرداد) آغاز می‌کند.
دانیس تانوویچ فیلمساز ۵۵ ساله بوسنیایی که با «سرزمین هیچ‌کس» برنده اسکار شد، در فیلم جدیدش که یک کمدی-درام است زنی جوان به نام ماجا را شخصیت اصلی خود کرده که به جزیره‌ای دورافتاده سفر می‌کند تا ببیند ارث خانوادگی‌اش چیست. او با احساسات و موقعیت‌های غافلگیرکننده روبه رو می‌شود و باید پاسخ پرسش‌هایی‌ از گذشته‌اش را بیابد.  /مهر
 

 

سریالی از زندگی محمدعلی کلی در دست ساخت است

سریالی درباره محمدعلی کلی با عنوان «بزرگترین» در آمازون پرایم ویدیو با همکاری همسر این بوکسور افسانه‌ای در دست ساخت است.
سریال «بزرگترین» به عنوان اولین سریال با فیلمنامه تأیید شده درباره زندگی محمدعلی برای آمازون پرایم ویدیو ساخته می‌شود. در این سریال جیلن بست که در سریال «تمام امریکایی: بازگشت به خانه» و «داستان‌های ترسناک امریکایی» نقش‌آفرینی کرده، در نقش کلِی بوکسور افسانه‌ای ایفای نقش خواهد کرد و بن واتکینز سازنده آن خواهد بود. «بزرگترین» با همکاری بنیاد محمدعلی تولید می‌شود و همسر او، لونی علی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه فعالیت می‌کند.
محمدعلی کلی تابستان سال ۲۰۱۶ پس از سی‌ودو سال مبارزه با بیماری پارکینسون از دنیا رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی