گالری گردی

روایت ۲ عکاس از روضه‌های خانگی
نمایشگاه عکس «مجلسِ پرده‌نشینان» که به تازگی در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران برپا شده، روایتی تصویری از روضه‌های خانگی در ماه محرم و صفر طی سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ است که توسط طاهره بابایی و تهمینه رحمانی به ثبت رسیده است.
این نمایشگاه تا ۳ شهریور ۱۴۰۳ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی، خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ، پذیرای بازدیدکنندگان است.


روایت عاشقانه عکاسان از علمدار کربلا

نمایشگاه آنلاین عکس‌های داوود یاراحمدی در قالب سلسله نمایشگاه‌های «سبز سرخ» در دهمین شب از ماه محرم تماشایی شد. «سبز سرخ» حکایتی از روایت عاشقانه عکاسان کشور است که همگام با عزاداران حسینی هر شب توسط مؤسسه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آرتونیست به نمایش گذاشته می‌شود. داوود یاراحمدی صاحب امتیاز مؤسسه فرهنگی، هنری، رسانه‌ای آرتونیست و از عکاسان پیشکسوت کشور که در رزومه خود دارای افتخارات متعدد جهانی است، در دهمین روز از مجموعه نمایشگاه‌های انفرادی عکس‌های عاشورایی، ۳۲ اثر از عکس‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان به هنر عاشورایی به نمایش گذاشته است.
نمایش پوسترهای عاشورایی 25 هنرمند

نمایشگاه «سوگواره عاشورایی» به مناسبت دهه اول ماه محرم، ۲۶ پوستر از ۲۵ هنرمند را با موضوع شهادت امام حسین(ع) به نمایش گذاشت.
در نمایشگاه پوستر «سوگواره عاشورایی» که تا ۹ مردادماه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای گلستان برقرار خواهد بود، ۲۶ پوستر به نمایش گذاشته شده است. از جمله هنرمندان حاضر در این نمایشگاه می‌توان به سمین هنرور، محمدپرهیز قاضی ملکی‌، پژمان رحمتی‌زاده، مسلم علم‌زاده، وحید اسدی، مسعود شکیبایی و... اشاره کرد.
پوسترهای به نمایش گذاشته شده با موضوع شهادت امام حسین (ع) طراحی شده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی