صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۷

خبر

جوانان هندبال در تورنمنت ترکیه
تیم هندبال جوانان ایران، قبل از قهرمانی آسیا برای حضور در تورنمنت سه‌جانبه دیروز به ترکیه رفت. هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا از ۲۴ تیر در شهر امان اردن شروع می‌شود و تیم هندبال جوانان هم در دور مقدماتی در گروه B با تیم‌های کویت و چین بازی می‌کند. بنابراین فدراسیون هندبال برای حضور قدرتمندانه، تیم جوانان را به اردوی ترکیه فرستاده تا در تورنمنت سه‌جانبه با  تیم‌های عراق و ترکیه بازی تدارکاتی انجام دهد.
شریف مؤمن حجازی، سرمربی مصری تیم هندبال جوانان در خصوص آمادگی بازیکناش می‌گوید: «اردوهای خوبی را داشتیم و خوشبختانه از شرایط بازیکنانم راضی‌ام. به تورنمنت سه‌جانبه  ترکیه می‌رویم و قبل از شروع قهرمانی آسیا هم با ژاپن بازی دوستانه‌ای داریم که امیدوارم تأثیرش را در قهرمانی جوانان آسیا ببینیم.»
شریف مؤمن درباره رقبای اصلی تیمش در قهرمانی آسیا می‌گوید: «کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان، بحرین و کویت تیم‌های سطح اول آسیا هستند و حریفان مستقیم ما هستند.»


پریسا بهزادی به دوومیدانی برگشت
احسان حدادی سرپرست دبیری و نایب‌رئیسی زنان فدراسیون دوومیدانی را منصوب کرد. رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی بعد از آمدن به ساختمان شهید کشوری حکم‌های خود را صادر کرد. او اول مهدی مستجاب‌الدعوه را جایگزین پژمان معتمدی در سمت سرپرست دبیری فدراسیون کرد و بعد زهرا محمودوند سرپرست نایب رئیسی زنان دوومیدانی را برکنار و پریسا بهزادی از قدیمی‌های دوومیدانی را جایگزین او کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی