صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و پنج - ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۷

دیدار خسروی‌وفا با وزنه‌برداران المپیکی

پادرمیانی رئیس

محسن وظیفه/ رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک در فدراسیون وزنه‌برداری، با دو ملی‌پوش المپیکی و مسئولان فدراسیون دیدار کردند. در 18 روز مانده به شروع المپیک، محمود خسروی‌وفا و مناف هاشمی، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، در حالی صبح دیروز در فدراسیون وزنه‌برداری با دو المپیکی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند که روابط آنها با مسئولان کمیته شکرآب شده بود، اما مسئولان کمیته ملی المپیک تلاش کردند تا رابطه به هم ریخته را دوباره ترمیم کنند.
علی داودی و مصطفی جوادی، دو ملی‌پوش وزنه‌برداری که به حقوقی که کمیته ملی المپیک برای آنها در نظر گرفته بود، اعتراض داشتند و آنها را برگرداندند. حتی یک نشست خبری برگزار شد و نواب نصیرشـلال، سرمربــــی تیم ملی وزنه‌برداری هم در کنار دو ورزشکار المپیکی‌اش نشست و مسئولان کمیته ملی المپیک را به باد انتقاد گرفت. محمود خسروی وفا برخلاف مدیران قبلی کمیته ملی المپیک خیلی اهل جار و جنجال نیست و در خفا این موضوع را پیگیری کرد و حالا هم در 18 روز مانده به المپیک راهی فدراسیون وزنه‌برداری شد تا از نزدیک با این دو ملی‌پوش ناراضی دیدار کند و در جریان مشکلات قرار بگیرد.  
در این نشست، سجاد انوشیروانی و وحید ربیعی، رئیس و دبیر فدراسیون هم حضور داشتند و آقای خسروی‌وفا و مناف هاشمی با شنیدن صحبت‌های این ورزشکاران در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند. هر چند که به نظر این دیدار دیرهنگام است اما حتماً تبعات مثبتی دارد و می‌تواند در عملکرد دو ملی‌پوش وزنه‌برداری هم تأثیر بگذارد. شاید اگر  مسئولان کمیته در اردوی وزنه‌برداری زودتر حاضر می‌شدند، برای این رشته المپیکی بسیار مفید واقع می‌شد.

جستجو
آرشیو تاریخی