پائز هیچ شناختی از تیم ملی نداشت

صالحی: خجالت می‌کشیم سرمان را بالا بیاوریم

یکی از نکات درخشان والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آرمان صالحی بود؛ لیبروی تیم ملی والیبال ایران توانست با ۹۰ دریافت موفق به عنوان بهترین لیبروی لیگ ملت‌ها در دور گروهی دست پیدا کند. بهترین لیبروی ایران و جهان می‌گوید، با توجه به نتایج لیگ ملت‌ها، ما بازیکنان تیم ملی خجالت می‌کشیم سرمان را بالا بیاوریم.
 
پائز هیچ شناختی از تیم ملی نداشت
همه ما امیدوار بودیم به المپیک برویم ولی برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، طوری بود که نتوانستیم. یک سرمربی که هیچ شناختی از تیم ملی نداشت، در سال اولی که یک تیم ملی را هدایت می‌کرد، به ایران آمد. سرمربی می‌آید و هر بازی بی‌خود و بی‌جهت می‌گوید روز به روز داریم بهتر می‌شویم.
 
خجالت می‌کشیم سرمان را بالا بیاوریم
نمی‌دانم برای چه در هانگژو این همه به آب و آتش زدیم که پاداش کسب کنیم. الان آن مبلغ چه تأثیری در زندگی‌تان دارد؟ با سرنوشت والیبال ایران بازی کردید. الان خجالت می‌کشیم سرمان را بالا بیاوریم و به بازیکنان تیم‌های دیگر نگاه کنیم. من هرچقدر خوب بازی کنم، حال دلم خوب نیست. بهترین لیبروی مسابقات نه، اصلاً بهترین لیبروی منظومه شمسی شوم، حال دلم خوب نیست وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد. حال امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی و هم‌تیمی‌هایم خوب نبود‌. ما یک خانواده هستیم.
یک بازیکن جوان مثل پوریا حسین‌خانزاده، به‌نژاد و... به تیم ملی دعوت شدند و باید به اینها یک روحیه‌ای تزریق شود. در یک تورنمنت بی‌ارزش مثل هانگژو چرا از آنها استفاده نشد که اعتماد به نفس بازیکن بالا برود و سال بعد حداقل یک گیم از آنها بازی گرفته شود. تنها تورنمنتی که حساس نبود، همان آسیایی بود، باید بازیکنان جوان را می‌فرستادید و می‌گفتید تمام تمرکزتان روی انتخابی المپیک است؛ نه اینکه بازیکن را از اینجا ببری هانگژو و بعد هم مستقیم بروی حساس‌ترین تورنمنت. دقیقاً به تیم ملی خیانت شد و باید حسرت المپیک امسال را بخوریم و تمام تلاش‌مان را برای لس‌آنجلس بگذاریم که آیا دوباره این اتفاق بیفتد یا نه. الان به روزی افتاده‌ایم که فکر کنیم آیا در لیگ جهانی می‌مانیم یا نه.

جستجو
آرشیو تاریخی