به عقب برگردم شاید سرمربیگری را قبول نمی‌کردم

نصیرشلال: جوانان رکوردهای جهانی را می‌زنند

 وزنه‌برداران ملی‌پوش با پایان اردوی کیش، از امروز دوباره برای جهانی و المپیک دست به وزنه می‌برند. نواب نصیرشلال، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با برگشت از کیش و رضایت از شرایط کیفی اردو گفت: «۲۵ روز در کیش اردوی خوبی داشتیم. ما طبق برنامه پیش رفتیم و خوشبختانه در رکوردگیری آخر چند رکورد در یکضرب و دوضرب شکسته شد که همین باعث می‌شود نمره قبولی به این اردو و کیفیت فنی ملی‌پوشان بدهیم.»
او به جو خوب اردوی تیم ملی اشاره کرد: «چون تیم ما اکثراً کم‌تجربه و جوان هستند، اتفاق خوب ایجاد همدلی و انسجام بین وزنه‌برداران است و همین باعث شده همه در یک نمودار پیشرفتی خوب حرکت کرده و برای رسیدن به رکوردهای بالاتر به هم کمک کنند. البته چند نفر سرعت پیشرفت بیشتری دارند و چند نفر هم سرعت پیشرفتشان کندتر است اما در مجموع در مقایسه با سال گذشته که تیم متفاوت‌تری داشتیم، الان جو اردو بهتر است و همه با انسجام بیشتری کار می‌کنند و این راضی‌کننده است.»
سرمربی تیم ملی حرف جدیدی هم زد: «من در این یک سال و سه ماه فشار زیادی تحمل کردم، طوری که اگر به عقب برگردم، شاید اصلاً این مسئولیت را قبول نکنم. ولی اینکه می‌بینم وزنه‌برداران در مسیر پیشرفت قرار دارند و خیلی باانگیزه هستند، به من قوت قلب می‌دهد. وزنه‌برداران از سطح پایین و با شرایط سنی ۱۷ و ۱۸ سال و ۲۰ سال شروع کردند و حالا در مسیر افزایش رکورد قرار گرفته‌اند. ما هم سعی کردیم انگیزه بالا را به آنها تزریق کنیم تا به شرایط نرمال برسند. ثمره این تلاش‌ها تبدیل آنها به وزنه‌برداران شاخص دنیاست که در آینده نزدیک خودش را نشان می‌دهد. گفتن آن خوب نیست اما در همین جمع من 4-5 نفر را می‌بینم که در 5-4 سال آینده هم می‌توانند طلای جهان را بگیرند و هم رکوردهای جهان را جابه‌جا کنند.»

جستجو
آرشیو تاریخی