خبر

پرسپولیس تبریک گفتن را تمرین کرد
در حالی که کمتر تیمی به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ برتر تبریک گفت، این باشگاه به تیم‌های صعودکننده لیگ یک تبریک گفته است.
در پیام باشگاه پرسپولیس خطاب به باشگاه‌های چادرملوی اردکان یزد و خیبر خرم‌آباد آمده: موفقیت و صعود دو تیم خوب فوتبال کشورمان، به بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج‌فارس) باعث خرسندی ما خواهد بود.
باشگاه پرسپولیس این حضور موفقیت‌آمیز را به باشگاه‌ها، مدیران، کارکنان، مربیان و بازیکنان تیم‌های خیبر و چادرملوی اردکان و دیگر اهالی فوتبال این دو شهر، خیر مقدم و به مردم خوب و باصفای شهرهای خرم‌آباد و یزد تبریک می‌گوید.
همچنین برای دو تیم ریشه‌دار و باسابقه پیکان و صنعت‌نفت آبادان که از رقابت‌های لیگ برتر به لیگ آزادگان نقل مکان کردند، آرزوی پیشرفت بیشتر و حضور مجدد در مسابقات لیگ برتر را داریم.


دلیل دستگیری مالک اسپانسر سابق استقلال
موبایل فروشی که در زمان علی خطیر با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرد و مدتی نام مغازه او روی لباس استقلال بود به تازگی دستگیر شده است. درآن زمان بارها بزرگ و کوچک به علی خطیر گفتند که با این شرکت همکاری نکند اما مدیر سابق بدون توجه به درخواست‌های مکرر اهل فن با این موبایل فروشی قرارداد امضا کرد. نتیجه آن توافق، مشتی‌طلب به جا مانده به باشگاه استقلال است و از همه بدتر بدنامی برای شرکتی که با استقلال قرارداد بسته بود. از سویی برخی از مالباختگان آن مغازه موبایل فروشی صراحتاً اعلام کردند که چون پای استقلال در میان بوده به نوعی به موبایل فروش اعتماد کرده‌اند که این موضوع نیز قابل تأمل است. ماجرای موبایل فروش همچنان نقل محافل است و به تازگی سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده موبایل فروش مورد نظر 688 میلیارد تومان از مشتریان دریافت کرده است و 352 میلیارد تومان تعهد خود را انجام داده ولی نتوانسته 336 میلیارد تومان از تعهدات خود را ایفا کند و به همین دلیل دستگیر شده است.
 

اکبرپور: اورونوف را نکونام نخواست
سیاوش اکبرپور، بازیکن سابق استقلال به تازگی صحبت‌هایی درباره تیم سابق خود به زبان آورده است: «همه چیز دست استقلال بود و باید نساجی را می‌برد و قهرمان می‌شد.» اکبرپور ادامه داد: «استقلال اصالت دارد و باید اصالت‌مان حفظ شود. استقلال از زمان جدایی فرهاد مجیدی شخصیتش از بین رفت و رو به سر پایینی رفت. رقیب با آرامش خودش جام گرفت و ما با تنشی که برای خودمان درست کردیم قهرمان نشدیم. امسال با بهانه‌گیری دو جام را از دست دادیم. خود نکونام اورونوف را نخواست و من کاملاً در جریان اتفاقات بودم.»

جستجو
آرشیو تاریخی