شرط و شروط سازمان لیگ برای لیگ بیست و چهارم

جایگاه بانوان باید تجهیز شود

یکی از ابهامات موجود در خصوص زمان برگزاری فصل آینده لیگ برتر است که با شرایط کنونی لیگ آینده در چه زمانی و چگونه برگزار خواهد شد. محمدرضا کشوری فرد در این خصوص می‌گوید: «بحث شروع مسابقات الزاماتی دارد که باشگاه‌ها باید آنها را رعایت کنند. در واقع موضوع آغاز مسابقات لیگ برتر به رعایت این الزامات بستگی دارد و در روزهای آینده این الزامات به باشگاه‌های لیگ برتری ابلاغ خواهد شد.»
سرپرست سازمان لیگ در خصوص اینکه الزامات سازمان لیگ چیست؟ بیان می‌کند: «مسابقات فصل آینده لیگ برتر باید با حضور کمک داور ویدیویی برگزار شود و کیومرث هاشمی، وزیر ورزش تأکید زیادی در این خصوص دارد. به این دلیل باید باشگاه‌ها ورزشگاه‌های خود را به VAR تجهیز کنند.»
او در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده تمام ورزشگاه‌ها میزبان هواداران خانم در تمام مسابقات خواهند بود؟ می‌افزاید: «این موضوع بستگی به تصمیم شورای تأمین دارد و این شورا پیش از برگزاری مسابقات باید برای حضور خانم‌ها تصمیم‌گیری کند اما برای ورود خانم‌ها باید ورزشگاه‌ها تجهیز شوند یعنی علاوه بر تجهیز ورزشگاه‌ها به VAR باید محل ورود و خروج بانوان، آبخوری و سایر موارد در تمام ورزشگاه‌ها مجزا شود تا بتوانیم پذیرای هواداران خانم در استادیوم‌های سراسر کشور باشیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی