صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۴

مدیریت امور مالی با یک کلیک

این روزها بیشتر ما چندین حساب و کارت بانکی داریم و گاه مشغله‌های روزانه ممکن است اجازه ندهد موعد مقرر چک‌های خود را به خاطر بسپاریم که چنین موضوعی قطعاً دردسرساز می‌شود. اگر شما هم از افراد پرمشغله‌ای هستید که نمی‌توانید امور مالی خود را به‌راحتی مدیریت کنید، انتخاب اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مالی مختلف موجود در بازار، بهترین گزینه پیش روی شماست. یکی از این نرم‌افزارهای مناسب،
The Infinite Kind Moneydance است؛ یک نرم‌افزار قدرتمند برای تسهیل و مدیریت کارهای مالی شخصی شما که با کمک آن می‌توانید امور مالی خود را برنامه‌ریزی کنید. همچنین با کمک این نرم‌افزار می‌توانید بودجه خود را مدیریت و دارایی‌های‌تان را بررسی کنید. همچنین می‌توانید به صورت خودکار صورت وضعیت دفترچه چک بانکی خود را مدیریت کنید. این نرم‌افزار بسیار ساده است و یک رابط کاربری کاملاً ابتکاری برای آن طراحی شده است. در واقع این نرم‌افزار کار بانکداری الکترونیک را برای شما انجام می‌دهد و می‌توانید با کمک آن، صورتحساب‌های خود را پرداخت کنید. این نرم‌افزار می‌تواند تمامی تراکنش‌های مالی بانک شما را همگام‌سازی کند. مدیریت و تنظیم بودجه، یکی دیگر از مزیت‌های این نرم‌افزار است. این نرم‌افزار درآمد و مخارج واقعی‌تان را مقایسه کرده و برنامه‌های شما را برای آینده نشان می‌دهد تا متوجه شوید که کجا تمامی حساب‌های شما از بودجه کم یا زیاد می‌آید. یکی دیگر از مزایای این نرم‌افزار، زمانبندی است و می‌تواند زمانبندی تراکنش‌های مالی تکراری همچون پرداخت وام‌ها یا پرداخت چک‌ها را انجام دهد. این نرم‌افزار تمامی صورتحساب‌های معوقه و آتی شما را نمایش می‌دهد.
بررسی دارایی‌ها هم یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزار محسوب می‌شود. شما می‌توانید دارایی خود را همیشه بررسی کنید، چرا که این قابلیت با پشتیبانی از لوازم، سی‌دی‌ها، اوراق بهادار، وجوه بین‌الطرفین و… امکانپذیر است. با کمک این نرم‌افزار همچنین می‌توانید گزارش‌ها و نمودارهای مفید با جزئیات فراوان بسازید. گزارش‌ها و نمودارها از اطلاعاتی شامل بودجه، چک‌های فراموش‌شده، بهای خالص، گردش وجه، تراکنش‌ها، قیمت واحد، درآمد در مقابل خرج و همچنین مالیات بر ارزش افزوده تهیه می‌شوند. این نرم‌افزار را می‌توانید از وبسایت پی‌سی ورلد به آدرسWWW.P30world.com  به صورت رایگان بارگذاری کنید.
جستجو
آرشیو تاریخی