صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۴

توپ خود را نجات بده

توپ یکی از نخستین وسایل بازی هر کودکی است که می‌تواند ساعت‌ها او را مشغول کند. بازی با توپ یکی از آسان‌ترین سرگرمی‌هاست که حالا دیگر وارد دنیای بازی‌های موبایلی و انیمیشن‌ها هم شده است. تاکنون بازی‌های توپی موبایلی زیادی همچون فوتبال، بسکتبال و والیبال طراحی شده‌اند که در هر بازی، توپ نقش اصلی داستان را بازی می‌کند. یکی از بازی‌های ساده‌ای که توپ در آن نقش پررنگی دارد، بازی موبایلی ایرانی «توپی» است که هم به کودکان و هم به بزرگسالان کمک می‌کند تا تجربه‌ای لذتبخش داشته باشند و لحظاتی از دنیای اطراف خود دور شوند.
بازی «توپی» بیشتر مناسب سن 3 سال به بالاست و به راحتی روی تلفن همراه نصب می‌شود. از آنجا که این بازی حجم زیادی از گوشی را اشغال نمی‌کند، تعداد زیادی از کاربران می‌توانند آن را نصب کنند. در این بازی یک دختربچه علاقه زیادی به توپش دارد و این موضوع حسادت دیگر اسباب‌بازی‌ها را برمی‌انگیزد. از آنجایی که دختربچه علاقه زیادی به این توپ دارد، اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌های دیگر این دختربچه به توپ حسودی می‌کنند و آن را درون چاه فاضلاب می‌اندازند.
هنگام بازی فرد بازیکن در نقش توپ، باید در مراحل مختلف از چاه بالا بیاید تا خود را به دوست خود یعنی دختربچه برساند؛ اما بین راه موانع و مشکلات فراوانی وجود دارد. در طول بازی هر بازیکن باید با دقت و با استفاده از آیتم‌های ویژه بازی و حتی خرید درون‌برنامه‌ای، مراحل را پشت‌سر بگذارد تا در نهایت به صاحب خود یعنی دختربچه برسد.
این بازی از لحاظ گرافیکی برای کودکان جذاب است و رنگ‌های متنوع و زیبایش توجه کودک را به خود جلب می‌کند؛ البته عبور دادن توپ از موانع کار آسانی نیست و باید در این بازی با سبک ماجراجویی دقت بالایی داشته باشید. این بازی برای سیستم‌های اندرویدی و ios طراحی شده است و می‌توانید آن را به صورت رایگان از بازارهای داخلی دانلود کنید.
جستجو
آرشیو تاریخی