حوادث جهان

فرود بدون چرخ هواپیما در استانبول
یک هواپیمای باری از نوع بوئینگ ۷۶۳ متعلق به شرکت هواپیمایی FedEx که پرواز پاریس-استانبول را انجام می‌داد به دلیل خرابی ارابه فرود، در فرودگاه استانبول بدون چرخ به زمین نشست.به گزارش آناتولی، هنگامی که این هواپیمای باری در ارابه فرود دچار نقص فنی شد، خلبان با برج مراقبت فرودگاه استانبول تماس گرفت و درخواست اجازه فرود روی بدنه هواپیما را کرد و پس از تدابیر لازم، هواپیما بدون هیچ مشکلی روی بدنه فرود آمد و خدمه کابین بدون آسیب از هواپیما خارج شدند.
 
گردباد شدید در «میشیگان»
ایالت میشیگانِ امریکا عصر  سه‌شنبه شاهد وقوع گردباد و طوفان شدید و خسارات گسترده ناشی از آن بود و این طوفان منجر به قطع برق هزاران مشترک شد.
به گزارش روزنامه گاردین، طوفان همچنین با بارش تگرگ، جاری شدن سیلاب و رعد و برق‌های شدید همراه بوده است.این طوفان خساراتی نیز در پی داشته از جمله سقف یک ساختمان فروریخته و حدود ۵۰ نفر را گرفتار کرده است. نیروهای اورژانس در تلاش برای امدادرسانی به مناطق حادثه دیده هستند با این حال قطع خطوط برق مانع از این کار می‌شود.
 
انگیزه عجیب پیرزن برای قتل شوهرش
پیرزنی انگلیسی که شوهر 83 ساله خود را با بالش خفه کرده بود علت این قتل را عشق شدید به همسرش عنوان کرد.
 به ‌گزارش بی بی سی،  «شیلا سامفورد»  75 ساله هنگامی‌ که متوجه شد شوهرش «جان سامفورد» مبتلا به سرطان خون شده و تا شش ماه دیگر زنده نیست او را با بالش خفه کرد تا به باور خودش او را از تحمل درد و عذاب ناشی از بیماری نجات بدهد.
این زن گفت: شوهرم حتی در لحظه مرگ نیز به من گفت دوستت دارم .
با وجود ادعای پیرزن، قاضی دادگاه همپشایر گفت این متهم حق کشتن شوهرش را نداشت چرا که شاید همسرش علاقه‌مند بوده با وجود بیماری‌اش به زندگی ادامه دهد. قاضی دادگاه این زن را به 9 سال زندان محکوم کرد.«شیلا» در دفاع از خود به قاضی دادگاه گفت:  این مرگ برای شوهرم بسیار بهتر از ماه‌ها شیمی ‌درمانی و تحمل درد بود و این تنها کاری بود که می‌توانستم برای شوهر بیمارم انجام دهم.اما قاضی دادگاه معتقد است این زن وقتی متوجه بیماری همسرش شده او را کشته تا از زحمت مراقبت و پرستاری او خلاص شود.
جستجو
آرشیو تاریخی