ناکامی در جام ملت‌های قبلی را جبران کردیم

اولادقباد: حس قهرمانی در چمپیونزلیگ فوق‌العاده است

محمد محمدی سدهی
خبر‌نگار

فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا یکشنبه شب بین دو تیم اسپانیایی بارسلونا و پالما برگزار شد و پالما با نتیجه 5-1 حریف نامدار خود را شکست داد و برای دومین سال پیاپی قهرمان این مسابقات معتبر شد.
اولادقباد، طیبی و آقاپور 3 بازیکن ایرانی تیم پالما هستند که تنها اولادقباد توانست در دیدار فینال حاضر شود. او در خصوص قهرمانی تیمش در چمپیونز لیگ به «ایران ورزشی» می‌گوید: «تیم‌های فوق‌العاده خوبی همچون بنفیکا، اسپورتینگ، بارسلونا و تیم ما جزو 4 تیم پایانی مسابقات بودند که این موضوع کار را بسیار سخت می‌کرد. در دیدار فینال دو تیم اسپانیایی در حالی به مصاف هم رفتند که تیم ما در لیگ و در کوپا اسپانیا به بارسلونا باخته بود و تمام تمرکز ما بر این بود که این دو باخت را جبران کنیم. در بازی با بارسلونا از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کردیم و در نهایت توانستیم این تیم نامدار را شکست دهیم.»
اولادقباد صحبت‌هایش را این گونه ادامه می‌دهد: «چمپیونزلیگ بالاترین سطح مسابقات است و قهرمانی در این مسابقات بسیار سخت است، احساس فوق‌العاده‌ای از این قهرمانی دارم و خیلی خوشحالم که در این قهرمانی شریک بودم. از نظر خودم در این 2 قهرمانی نمایش بسیار خوبی داشتم. بارسلونا باشگاه فوق‌العاده بزرگی است و من به شخصه عاشق بارسلونا هستم و خیلی دوست دارم برای این تیم نامدار بازی کنم. پیروزی مقابل این تیم فوق‌العاده سخت است.»
این لژیونر فوتسال در خصوص حضورش در لیگ معتبر اسپانیا بیان می‌کند: «قطعاً حضور در لیگی پرقدرت می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت‌مان کند و این موضوع باعث می‌شود تا با انگیزه بیشتر تمرین و بازی کنم. در این 2 سال پیشرفت زیادی کردم و امیدوارم از این تجربیاتم بتوانم در جام جهانی استفاده کنم. پیش از فینال در جام ملت‌های آسیا حضور داشتم که این مسابقات اهمیت زیادی برای ما داشت. همان‌طور که دیدید ژاپن نتوانست به فینال صعود کند که این اتفاق بدی برای این تیم بود. پیش از آغاز جام ملت‌ها مصدومیت داشتم اما خدا را شکر مصدومیتم برطرف شد و توانستم به تیم ملی کمک کنم. در دوره گذشته نتوانستیم قهرمان جام ملت‌ها شویم و امسال با این قهرمانی ناکامی در جام ملت‌های قبلی را جبران کردیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی