پیشنهاد تمدید قرارداد قایدی با اتحاد کلبا

درخشش مهدی قایدی در فصل جاری لیگ امارات با پیراهن اتحاد کلبا باعث شده است تا مدیران باشگاه الشباب‌الاهلی تمدید قرارداد این بازیکن را در دستور کار قرار دهند.
این درحالی است که قایدی درحال حاضر به ‌عنوان بازیکن قرضی در اتحاد کلبا حضور دارد و حضور ستاره کلبا در این تیم نیازمند پرداخت پول به الشباب‌الاهلی است. البته درحال حاضر دو فصل دیگر از قرارداد قایدی با الاهلی باقی مانده است اما درخشش فوق‌العاده او در لیگ امارات باعث شد تا الاهلی خواستار تمدید قرارداد طولانی‌تر با این بازیکن شود.
با این حال باشگاه الاهلی قصد دارد مدت قرارداد قایدی را بیشتر کند و به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. شنیده می‌شود قایدی چند پیشنهاد از تیم‌های اروپایی دارد که البته این‌گونه نیست و قرار نیست که قایدی به اروپا برود. علاوه بر این شایعات بسیاری درخصوص بازگشت قایدی به استقلال نیز منتشر شده اما باید منتظر ماند و دید که مهاجم ملی‌پوش در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. البته قایدی هنوز به پیشنهاد باشگاه الاهلی پاسخی نداده است و الاهلی منتظر است تا قایدی به این پیشنهاد واکنش مثبتی داشته باشد اما شنیده می‌شود که این بازیکن علاقه زیادی دارد به فوتبال خود در کشورهای حوزه خلیج فارس ادامه دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی