مصاحبه و خبر

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های آسیا
شهداب یزد با موافقت رئیس فدراسیون، میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد. میلاد تقوی رئیس فدراسیون با همراهی نایب رئیس‌اش وحید مرادی دیروز برای بازدید از امکانات و مذاکره با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد به یزد رفتند که نتیجه این جلسه موافقت با میزبانی یزد برای رقابت‌های باشگاه‌های آسیا بود. این رقابت‌ها 5 شهریورماه شروع می‌شود. دو تیم فولاد سیرجان قهرمان لیگ برتر و شهداب یزد میزبان از ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.


برد دقیقه نودی شمس آذر مقابل پیکان
تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان تهران اولین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر را برگزار کردند. این بازی تا دقایق پایانی با نتیجه یک بر صفر با گل دقیقه 10 پوریا سرآبادانی به سود شمس آذر در جریان بود که در دقیقه 89 حامد پاکدل با پاس سامان نریمان جهان گل تساوی را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و شمس‌آذر در دقیقه 90+2 توسط حسین گودرزی روی پاس مجتبی فخریان بار دیگر به گل پیروزی رسید و در نهایت این بازی را با برد تمام کرد تا موقتاً در جایگاه هفتم جدول قرار بگیرد. شمس آذر با این برد 34 امتیازی شد تا بردی خاطره انگیز را تجربه کند.


صید دومین مدال آسیایی بوکس
دومین مدال تیم ملی بوکس در مسابقات قهرمانی آسیای جوانان و امید در قزاقستان قطعی شد.
درحالی که قبل از این مهدی سلطانی در رده جوانان با صعود به نیمه‌نهایی مدال خود را قطعی کرده بود، حالا محمد محشری بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم امید به نیمه‌نهایی صعود کرد تا دومین مدال ایران را در این رقابت‌ها قطعی کند.
محشری دیروز با ارائه مبارزه‌ای تماشایی گورپاد از هند را شکست داد و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. او در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان‌ کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری حالا در فینال باید با جواهر اوماتالیف‌ ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه کند.


الهلال میتروویچ را می‌فروشد!
الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، در فهرست فصل آینده سرمربی این تیم جایی ندارد و باید به فکر جدایی از الهلال باشد. بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست. با این حال میتروویچ عملکردی عالی از خود نشان داده و در این فصل با 22 گل زده بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از کریستیانو رونالدو است، با این حال مورد نظر ژسوس نیست که این خود می‌تواند یک شگفتی در نقل و انتقالات فوتبالی فصل آینده باشد. میتروویچ 29 ساله که از فولام انگلیس به الهلال رفت در صورت جدایی از این تیم بار دیگر به فوتبال اروپا بازمی‌گردد و به نظر می‌رسد مشتریان بزرگی در انتظار او خواهند بود.


تیراندازان تپانچه راهی باکو شدند
تیراندازان تپانچه برای حضور درجام جهانی باکو، اولین گروه ایرانی هستند که به آذربایجان رفتند. تیراندازان ملی‌پوش ایران که در رقابت‌های جهانی برزیل، حدود یک ماه پیش در رقابت‌های قهرمانی جهان و انتخابی المپیک به میزبانی برزیل دست‌شان به سهمیه المپیک نرسید، به جام جهانی باکو می‌روند تا برای رنکینگ المپیک امتیاز جمع کنند. تیراندازان ایران در دو گروه راهی باکو می‌شوند. هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی و سجاد پورحسینی ملی‌پوشان تپانچه با محسن نصر اصفهانی سرمربی تیم بامداد دیروز به باکو پرواز کردند. نجمه خدمتی، فاطمه امینی، شرمینه چهل‌امیرانی، پوریا نوروزیان و امیر محمد نکونام هم ملی‌پوشان تیراندازی هستند که با سرمربیگری مریم طالبی، فردا به باکو می‌روند. جام جهانی تیراندازی باکو فردا با رقابت مقدماتی تپانچه 10 متر میکس شروع می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی