لوئیس تنها در وابا می‌تواند بازی کند

ترکیب شهرداری گرگان تکمیل شد

پریسا غفاری / شهرداری گرگان در آستانه دومین بازی سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا با سنتر امریکایی به توافق رسید.
با جدایی نورول پله، سنتر لبنانی شهرداری گرگان که شبانه هتل تیم را ترک کرد، مصطفی هاشمی سرمربی تیم شهرداری گرگان اقدام به جذب اوروش لوکاویچ بازیکن ۳۴ ساله و اهل صربستان کرد .هر چند جذب این بازیکن حرف و حدیث‌های زیادی برای تیم گرگانی داشت ولی او به هوای احتمال جنگ در ایران راهی کشورش شد.
گرگانی‌ها هم با رفتن پله، با حامد حدادی رایزنی کردند اما قوانین وابا اجازه نداد او با شهرداری در فینال سوپرلیگ غرب آسیا برابر الریاضی بازی کند و شهرداری گرگان با اختلاف زیاد 95 60- باخت؛ باختی که مسئولان تیم گرگانی را به سمت جذب بازیکن خارجی سوق داد. حالا برای بازی امروز از طرف باشگاه ایرانی اعلام شده بعد از کش‌وقوس‌های زیاد با دایموند لوئیس، سنتر 27 ساله امریکایی ۲۰۸ سانتیمتری به توافق رسید تا او در فینال سوپرلیگ غرب آسیا در جمع شاگردان مصطفی هاشمی حاضر شود.
دیداری که امروز ساعت 21:15 در سالن آزادی تهران برگزار می‌شود. هرچند الریاضی یک بر صفر پیش است. البته الریاضی هم در این مسابقه تان میکر، فوق ستاره استرالیایی‌اش را به دلیل مصدومیت کشاله رانش ندارد. غیبتی که می‌تواند به سود شهرداری گرگان تمام شود.
نکته جالب در جذب لوئیس توسط شهرداری گرگان این است که آنها معتقدند از او می توانند در نیمه نهایی لیگ برترهم استفاده کنند. اما طبق قانون نورول پله دوماه پیش گرگان را ترک کرده و مصدومیت او توسط فدراسیون پزشکی ایران تأیید نشده است. از طرفی هم این بازیکن در پایان مهلت سازمان لیگ پیش از 
پلی آف، آی‌دی کارتش را صادر نکرده تا بتواند بازی کند. پس بازی لوئیس برای شهرداری گرگان غیرقانونی است و صدور کارت بازی او توسط فدراسیون عملکرد سازمان لیگ را زیر سؤال می‌برد.
جستجو
آرشیو تاریخی