احتمال برخورد تیم ملی فوتسال ایران با ژاپن در یک چهارم نهایی

ناهماهنگ در دفاع، سیری ناپذیر در حمله

مرتضی طهوری
خبرنگار


تیم ملی فوتسال ایران دومین بازی در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا را با برتری 5 بر3 مقابل بحرین به پایان برد. تیم ملی در مجموع دو بازی که از جام ملت‌ها پشت سر گذاشته، موفق شده 8 بار دروازه حریفان را باز کند، اما تیم ملی در این دو بازی 4 گل نیز دریافت کرده که با توجه به نام رقبای تیم ملی فوتسال قدری سؤال‌برانگیز است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که وحید شمسایی با وجود آنکه در نشست خبری بعد از بازی نسبت به نمایش شاگردان خود ابراز خرسندی کرده اما از کار دفاع تیمی راضی نیست.
 او این جملات را به زبان آورده است: «بازیکنان ما مقابل بحرین خوب بازی کردند و به آنها باور دارم. این رقابت‌ها مرحله انتخابی جام جهانی 2024 ازبکستان است و ما با شرایط دشواری روبه‌رو هستیم.»
با این حال شمسایی قصد دارد پیش از آنکه تیم ملی وارد مرحله حذفی شود، به خط دفاع تیمش سر و سامان دهد.
 تیم او در خط حمله سیری‌ناپذیر جلوه می‌کند اما در خط دفاع شرایط بی‌ثبات و متزلزلی دارد. بنابراین باید تا قبل از بازی با ژاپن که احتمالاً پیش از فینال رقم خواهد خورد، وضعیت خط دفاع تیم ملی سر و سامان داده شود تا تیم ملی فوتسال احیاناً مقابل ژاپن با شکست مواجه نشود.
 
مواظب اخطاری‌‎ها باشید
تیم ملی ساعت 17.30 امروز سومین بازی خود در مرحله گروهی را با تیم ملی فوتسال کویت انجام می‌دهد. در آستانه این بازی مسعود یوسف، باقر محمدی، سعید احمد عباسی، علی اکرمی و بهروز عظیمی تک اخطاره هستند و چنانچه در این بازی کارتی از داور دریافت کنند، بازی بعد را از دست خواهند داد. با توجه به اینکه ممکن است تیم ملی فوتسال ایران در مرحله بعد خیلی زود با یکی از قدرت‌های فوتسال آسیا مواجه شود، نیاز است که با مدیریت کافی گام به این میدان بگذارد تا احیاناً مقابل ژاپن غافلگیر نشود.

جستجو
آرشیو تاریخی