بودجه ۱۲۰۰ میلیاردی برای تعمیر آزادی

هاشمی: امیدوارم کشتی دل مردم را شاد کند

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، دیروز با بازدید از اردوی تیم‌های ملی کشتی، برای کشتی‌گیران، آرزوی موفقیت کرد: «افتخار پیدا کردم که به اردوی کشتی، سرکشی کنیم و از نزدیک به کادر فنی و ورزشکاران خسته نباشید بگویم. تیم در آستانه اعزام به قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک است و امیدوارم سهمیه بگیرند. آنها باید همه تمرکز خود را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بگذارند.»
او امیدوار است کشتی دل مردم را شاد کند: «وضعیت و شرایط تمرینی خوب است. مجموعه کادر فنی و فدراسیون تلاش می‌کنند و امیدوارم بتوانند دل مردم را شاد کنند. کشتی ورزش اول ما است و همیشه افتخارآفرینی کرده است. توقع مردم هم از آن بیشتر است. انتظار این است که ورزشکاران تلاش خود را بکنند، نتیجه هر چه شد. هر کس بیشتر تلاش کند نتیجه بهتری می‌گیرد. همیشه سعی کردیم به این رشته و همه رشته‌های المپیکی توجه بیشتری کنیم.»
وزیر ورزش از نگاه ویژه به این فدراسیون می‌گوید: «در بخش اعتبارات، وزارت ورزش سالانه برای فدراسیون‌ها تخصیص انجام می‌دهد. ما سعی کردیم که در ۱۴۰۲ این اتفاق بیفتد. در این سال موضوع المپیک بیشتر به کمیته ملی المپیک برمی‌گردد و قطعاً پشتیبانی مالی و اعتباری هم ادامه خواهد داشت. بحث تخصصی با کادر فنی و فدراسیون خواهیم داشت.»
هاشمی معتقد است وظیفه وزارت رفع مشکلات است: «دبیر زحمت کشیده و شرایط را فراهم کرده است. وظیفه ماست که مشکلات را رفع کنیم و این از بزرگی این مجموعه است که سعی می‌کنند مشکلات را در درون خود حل کنند. ما حتماً خدمت همه ورزشکاران هستیم.»
به نظر او کشتی‌گیران برای پاداش حواله خودرو لایق‌تر هستند: «به هر حال اعتقاد داریم عدالت این باشد که کشتی مستحق‌تر از بقیه رشته‌ها هم باشد. اگر قرار است حواله برای بقیه رشته‌ها باشد برای کشتی هم انجام شود.»
وزیر ورزش و جوانان در خصوص بازسازی استادیوم آزادی گفت: «امسال در قانون بودجه ۱۴۰۳ هزار و دویست میلیارد تومانی برای کل مجموعه آزادی پیش‌بینی کردیم که استادیوم، بخشی از آن است که با این مبلغ تمام مشکلات حل می‌شود.»
جستجو
آرشیو تاریخی