شروع اردوی تیم ملی والیبال با یک غایب

پائز 4 اردیبهشت به تهران می‌رسد

گروه ورزشی/ موریس موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال 4 اردیبهشت ماه به تهران می‌آید. درست 18 روز بعداز شروع اردوی تیم ملی. اردوی اول تیم ملی والیبال صبح دیروز با حضور 16 بازیکن جوان، در نبود لژیونرها و بازیکنان دو تیم فینالیست لیگ برتر با هماهنگی و طبق برنامه موریس موتا پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی، با هدایت دستیار ایرانی‌اش پیمان اکبری و بقیه کادر ایرانی شروع شد. در حالی که علی شفیعی به دلیل سرماخوردگی با اجازه پیمان اکبری غایب بود. لژیونرها و بازیکنان دو تیم فینالیست هم در مراحل بعدی با استراحت و نظر سرمربی به اردو اضافه می‌شوند.مرد فرانسوی - برزیلی این روزها در اوکراین کنار تیم باشگاهی‌اش است اما از تماشای فینال لیگ برتر ایران و رصد اردوی تیم ملی غافل نیست. پائز و لئوناردو رقابت‌های نیمه نهایی، فینال لیگ برتر والیبال مردان و تمرینات اردونشینان را با لینک اختصاصی روابط عمومی فدراسیون آنلاین رصد می‌کنند. وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال درباره بررسی و نظارت پائز و لئوناردو بر تمرینات می‌گوید: «با هماهنگی تمرینات را شروع و به امید خداوند متعال پیش می‌رویم. از بهترین‌های ایران برای حضور در کادر فنی دعوت کرده‌ایم. پیمان اکبری از بهترین‌ها و با تجربه‌ترین مربیان والیبال ایران است و مطمئن هستیم با آمدن پائز و دو ‌مربی برزیلی، دوباره یکی از کامل‌ترین و بهترین کادر فنی والیبال ایران را در لیگ ملت‌های والیبال داریم. همه تلاش فدراسیون والیبال این است با زمان کمی که داریم تا حد امکان بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم. من شاهد این موضوع هستم که رئیس فدراسیون حمایت همه‌جانبه و قاطعی برای اجرای برنامه‌های پائز دارد.»
به گفته نایب رئیس فدراسیون والیبال سرمربی تیم ملی خیلی زود به اردو اضافه می‌شود: «موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال 4 اردیبهشت ماه به تهران می‌آید.»
او اردوی تیم ملی والیبال قبل از شروع هفته اول لیگ ملت‌ها به میزبانی برزیل را قطعی می‌داند: «خوشبختانه با پیگیری‌های پائز کمپ برزیل و بازی‌های دوستانه یک هفته قبل از شروع VNL تقریباً قطعی شده است. البته پیگیر کمپ ژاپن هم هستیم. امیدوارم تیم ملی والیبال ایران بهترین نتایج و عملکرد را داشته باشد.»
جستجو
آرشیو تاریخی