صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و یک - ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و یک - ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۲۱

فینال شبانه دو مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال

نبرد بزرگ

فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد، در فینال شبانه ساعت 19 امشب، برای تصاحب کاپ قهرمانی قدرت‌نمایی می‌کنند. دو مدعی قهرمانی که بعداز 201 بازی پا به فینال گذاشته‌اند، نمی‌خواهند کم بیاورند. آنها حالا فقط یک هدف دارند؛ قهرمانی.
فولاد سیرجان ایرانیان، که دور مقدماتی را با 21 برد و 60 امتیاز تمام کرد و با صدرنشینی به پلی آف رسید، در دوبازی متوالی چادرملو اردکان تیم تازه وارد لیگ برتری را به زانو درآورد و به نیمه نهایی رسید.شاگردان بهروز عطایی در مرحله نیمه‌نهایی هم به پیکان تهران پرافتخارترین تیم لیگ برتری رحم نکردند وبا دو برد، پا به فینال گذاشتند. فولادی‌ها که سال 99 طعم قهرمانی لیگ برتر را چشیده اند و حتی با قهرمانی باشگاه‌های آسیا به رقابت‌های باشگاه‌های جهان هم رسیدند، این بار هم تنها با قهرمانی راضی می‌شوند. هرچند رقیب راحتی ندارند؛ شهداب یزد قهرمان دو فصل مداوم لیگ برتر ایران.تیم محمدرضا تندروان که بعداز قهرمانی فصل 1400 و 1401، دنبال هت تریک قهرمانی است. امشب کار راحتی ندارد. شهداب یزد برای تحقق هدفش راه پر نشیب و فرازی را طی کرد. تیم شهداب یزد با سومی دور مقدماتی و 17 برد و 52 امتیاز به پلی آف صعود کرد که در دربی یزد با شکست ایفاسرام اردکان به نیمه نهایی رسید. یزدی‌ها در نیمه نهایی رقیب شهرداری ارومیه شدند. تیمی که با عبدالرضا علیزاده شگفت انگیز لقب گرفت، اما شاگردان تندروان با پیروزی در دو مسابقه، جواز فینال را گرفتند. شهداب یزد در مجموع 31 برد داشته و اگر دو بازی فینال را برنده شود با 23 پیروزی در لیگ برتر قهرمان می‌شود. در حالی که فولاد سیرجان برای قهرمانی به شرط دو برد در بازی فینال با 27 برد قهرمان می‌شود.
بدون شک بهروز عطایی و محمدرضا تندروان بهترین ترکیب را برای دو بازی حساس انتخاب کرده‌اند. این بار دریافت کننده‌ها و پشت خط زن‌ها، در دو تیم فینالیست برگ برنده هستند.ترکیب شهروز همایونفرمنش و پوریا حسین‌خانزاده برگ برنده فولاد سیرجان تا به حال بوده و بعید نیست عطایی در فینال هم از آنها بازی بگیرد.
رضا رضایی و میثم صالحی بازیکن‌های کلیدی شهداب یزد هستند، هر چند نباید دریافت‌های خوب محمدرضا حضرت‌پور را هم نادیده گرفت. بعداز اینکه پشت خط زن بلغار شهداب از پس کار برنیامد رضا رضایی در پلی آف جایش را گرفت و حالا یکی از بازیکنان کلیدی تندروان شده است. میثم صالحی هم انگار به روزهای اوجش بعداز جراحی کتف برگشته، بازیکنی که مهارش کار راحتی نیست.
هواداران والیبال امشب بازی جذابی را در سالن والیبال تماشا می‌کنند. فینالی شبانه که تا به حال تجربه‌اش را نداشته‌اند.
 
جستجو
آرشیو تاریخی