صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و یک - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و یک - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱

رئیس جمعیت هلال احمر در رزمایش نوروزی:

خدمات‌رسانی به سیلزدگان تا رفع مشکلات ادامه دارد

مهسا قوی قلب
خبرنگار

 
رئیس جمعیت هلال احمر روز گذشته در رزمایش آمادگی نیروهای عملیاتی هلال احمر که در جوار مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت در حال حاضر بسیاری از امدادگران و داوطلبان هلال احمر در سیستان و بلوچستان مشغول خدمت‌رسانی هستند.
پیرحسین کولیوند ضمن تشکر از تلاش همه امدادگران، داوطلبان و نجاتگران برای ارائه خدمت به مردم، با اشاره به اینکه بیش از یک هفته از وقوع سیل در سیستان و بلوچستان می‌گذرد، بیان کرد: همچنان نیروهای امدادرسان در منطقه حضور مستمر دارند.
او در ادامه در این رزمایش بیان کرد: خدمت خالصانه به مردم در جهت رضای خدا توسط نیروهای هلال احمر صورت می‌گیرد. امدادرسانان هلال احمر در همه مواقع از جمله ایام حج و اربعین، نوروز و کلیه حوادث برای خدمات‌رسانی آماده هستند به عنوان نمونه در همین سیل اخیر سیستان و بلوچستان نیروها می‌مانند تا شرایط پایدار شود و به امدادرسانی ادامه می‌دهند.
کولیوند در ادامه صحبت‌های خود افزود: خبرهای جدیدی از بارش‌های دوباره در این محدوده داریم ولی آماده باش کامل وجود دارد تا خدمت‌رسانی مؤثر تا رفع مشکلات انجام شود.

افزایش خدمات لجستیکی و پایگاه‌های امدادی در نوروز
رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به موضوع چهارشنبه آخر سال، گفت: برنامه‌های خوبی در جهت فرهنگ‌سازی و امدادرسانی در نظر گرفته شده است. ما مخالف شادی کردن نیستیم ولی در عین حال نباید آسیبی به مردم وارد شود.
کولیوند با اشاره به شروع سال جدید و سفر‌های نوروزی افزود: با شروع سال جدید مسافرت‌ها آغاز می‌شود. از این رو نیروهای خدوم هلال احمر با تمام توان می‌کوشند تا خدمات رسانی‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. در این ایام تعداد نیروی انسانی و همچنین خودروهای لجستیک دو برابر و پایگاه‌های امدادی چند برابر شده است تا خدمات بهتری به مسافران و روزه داران عزیز ارائه شود.

حضور ۳ میلیون داوطلب در طرح نوروزی
یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز گفت: تقارن طرح نوروزی با ماه مبارک رمضان از جهت کمی و کیفی متمایز از سال‌های گذشته است. افزایش پایگاه‌های امدادی، پست‌های ثابت و سیار، ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، پویش هلال رحمت، طرح مروجین سلامت و پایش سلامت، بهتر و کامل‌تر از سالهای قبل انجام می‌شود.
وی افزود:در طرح نوروزی امسال ۱۷۰۰ پست ثابت و سیار داریم و در مجموع ۳ میلیون داوطلب و امدادگر و نجاتگر در طرح امسال حضور مؤثر دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی