برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران از یک سو با حضور گسترده مقامات و مسئولان و نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همراه بود و از طرفی دیگر با استقبال جامعه مخاطبانی مواجه شد که برای 6 سال فرصت رودررویی و حضور در جمع اهالی رسانه را به دلیل برگزار نشدن نمایشگاه بدست نیاورده بودند. حضور 450 رسانه در نمایشگاه فارغ از رویکردها و گفتمانهای متفاوتی که نمایندگی میکردند به این نمایشگاه چهار روزه رونق داد و دست آخر، آیین اختتامیه آن شب گذشتخ با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و رسانه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد که خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و خبرگزاری فارس عنوان رسانه برتر این رویداد را کسب کردند.