خرده خبر

درگذشت رئیس سابق فدراسیون کشتی
سید محمد خادم حقیقت پیشکسوت کشتی ایران و رئیس سال های دور فدراسیون کشتی درگذشت. سید محمد خادم حقیقت که در سال‌های ۱۳۴۵ تا ۱۳۵۷ سه دوره ریاست فدراسیون کشتی را برعهده داشت، از تأثیرگذارترین نفرات در کشتی کشور بود که سابقه قضاوت در المپیک ۱۹۶۰ رم و رقابت‌های جهانی ۱۹۶۱ یوکوهاما را در کارنامه خود داشت. او همچنین مدیریت تیم ملی کشتی آزاد ایران را در رقابت‌های جهانی یوکوهامای ژاپن برعهده داشت که تیم ایران در این مسابقات با سرمربیگری حبیب‌الله بلور و با مدال‌های طلای غلامرضا تختی، امامعلی حبیبی، منصور مهدی‌زاده، محمدعلی صنعتکاران، محمدابراهیم سیف‌پور، مدال نقره نصرالله سلطانی‌نژاد و مدال برنز حمید توکل به عنوان قهرمانی دست یافت. نتیجه‌ای که بعد از 63 سال هنوز دست نخورده باقی مانده است. روحش شاد و یادش گرامی باد.


انتخابات تنیس روی میز با یک کاندیدا
انتخابات فدراسیون تنیس روی میز امروز با حضور یک کاندیدا برگزار می‌شود. مجمع انتخاباتی این فدراسیون در حالی برگزار می‌شود که فقط مهرداد علیقارداشی، رئیس فعلی فدراسیون همانند دوره قبل تنها نامزد انتخابات است و می‌تواند برای سومین دوره پیاپی ریاست خود را آغاز کند. این مجمع ساعت 10 صبح امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
 

اسکندری: تصور مدال نقره را نداشتیم
پریا اسکندری به همراه رومینا تاجیک  برنده مدال نقره دوبل سی و‌دومین  دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر شدند. نتیجه‌ای که کمتر کسی انتظار آن را داشت. اسکندری درخصوص آن می‌گوید: «کیفیت رقابت‌ها واقعاً عالی بود. شروع رقابت‌ها برای من با استرس بود چون اکثر بازیکنان حاضر دارای رنک زیر ۱۰۰ بودند و ما اصلاً رنک نداشیم. خوشحالم که چنین نتیجه خوبی را رقم زدیم و خودمان اصلاً تصورش را نداشتیم.

جستجو
آرشیو تاریخی