تیم باید مراقب باشد که در باد برد مقابل ژاپن نخوابد

پروین: با قلعه‌نویی قهرمان شویم، لذتش چند برابر است

علی پروین درباره پیروزی تیم ملی برابر ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به ایسنا گفت: «به نظر من در مرحله گروهی تیم خیلی خوب بازی نمی‌کرد اما در بازی با ژاپن واقعاً عالی بودند و باید به آنها خسته نباشید گفت. به همه تیم این برد شیرین را تبریک می‌گوییم. دست‌شان درد نکند که دل مردم را شاد کردند. تیم باید مراقب باشد که در باد برد مقابل ژاپن نخوابد. ژاپن با بازی‌های تدارکاتی متعدد و برد آلمان، در نیمه دوم برابر ایران حرفی برای گفتن نداشت و فوتبالیست‌های ما فوتبالی بازی کردند که همه مردم لذت بردند. امیدوارم در بازی قطر هم شاهد بهترین عملکرد تیم ملی باشیم. نباید قطر را دست کم بگیرند چون به نظر من بازی برابر قطر سخت‌تر از ژاپن است.»
او یادآور شد: «قطری‌ها چون میزبانند همه چیز به سود آنهاست. البته منظورم شرایط داوری نیست چون با وجود VAR شاهد اشتباه نیستیم اما به هر حال بازیکنان ما باید مراقب باشند بی‌دلیل کارت زرد نگیرند و در ادامه اخراج نشوند.»
پروین همچنین در حمایت از سرمربی تیم ملی  این صحبت‌ها را مطرح کرد: «من همیشه مخالف مربی خارجی بوده‌ام. الان هم لذت بردم تیم‌ ملی با کادر فنی ایرانی به مرحله نیمه‌نهایی رسید. اگر با آقای قلعه‌نویی که شاگرد خودم بوده قهرمان شویم، لذتش چند برابر است و به او افتخار می‌کنم. به آقای قلعه‌نویی، کادر فنی و بویژه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم که تا به حال عالی کار کرده‌اند.»
پروین در پاسخ به سؤالی درباره مصاف احتمالی ایران برابر کره در فینال جام ملت‌ها چنین نظر داد: «مربیان معمولاً مرحله به مرحله پیش می‌روند. الان همه تمرکز ما باید روی بازی با قطر باشد. بعد از آن به بازی بعدی فکر می‌کنیم. شاید اصلاً اردن، کره را شکست داد و فینالیست شد. کره در اکثر بازی‌های این دوره در وقت اضافه و دقایق پایانی گل زده. آنها واقعاً خوش‌شانس بودند.»
جستجو
آرشیو تاریخی