مهم نیست که مقابل چه بازیکن و تیمی قرار می‌گیریم

محبی: فقط همان شب برد ژاپن خوشحالی کردیم

محمد محبی، بازیکن تیم‌ملی فوتبال کشورمان که گل اول ایران برابر ژاپن را به ثمر رساند، درخصوص این بازی تماشایی به ایسنا گفت: «ما با ذهنی آرام به بازی آمده بودیم و بهترین بازی‌مان را برای تیم کشورمان انجام دادیم. در واقع همه بازیکنان ایران به این شکل عمل کردند. ما فشار زیادی گذاشتیم و تلاش کردیم به بهترین شکل مقابل ژاپن بازی کنیم. این طور بگویم که ما برای هر توپی جنگیدیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم. ما فقط تا همان شنبه شب خوشحالی کردیم و باید از فرصت ریکاوری و آماده‌سازی برای بازی نیمه‌نهایی استفاده کنیم.»
او در ادامه درباره نمایش درخشانش مقابل ژاپن و کسب عنوان بهترین بازیکن زمین با وجود داشتن عملکردی پرانتقاد مقابل سوریه و همچنین نبود مهدی طارمی در بازی با ژاپن چنین توضیح داد: «شب قبل بازی مهدی طارمی حدود ۲۰ دقیقه با من صحبت کرد. درنتیجه من با ذهنی آرام به بازی با ژاپن آمدم. برای ما نبود طارمی سخت بود چرا که مهدی یکی از بهترین بازیکنان آسیاست اما دیدید که خیلی جنگیدیم و نتیجه را کسب کردیم.»
محبی درباره تقابل با بازیکنانی مانند تومیاسو، کوبو و میتوما که در آرسنال، رئال سوسیه‌داد و برایتون بازی می‌کنند، چنین نظر داد: «ما هم بازیکنان با کیفیتی مثل مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد داریم که آنها هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌اند. برای ما این چیزها مهم نیست که مقابل چه بازیکن و تیمی قرار می‌گیریم. ما روی کارمان تمرکز می‌کنیم و همه چیزمان را برای تیم می‌گذاریم و خودتان دیدید، نتیجه لازم هم رقم خورد.»
او درباره تقابل با قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: «قطعاً بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا بازی سختی است اما همان‌طور که قبلاً هم گفتم ما در این فرصت ریکاوری می‌کنیم و برای بازی بعدی آماده می‌شویم. ما تلاش و تمرکزمان را برای بازی نیمه‌نهایی مقابل قطر می‌گذاریم.»
جستجو
آرشیو تاریخی