صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

صحبت بعضی از دوستان بر خلاف منش پهلوانی است

موسوی: گرفتن سهمیه پاریس کار سختی است

فائزه زمانی
خبرنگار

فدراسیون بوکس این روزها تمام
هم و غمش گرفتن سهمیه المپیک پاریس است. چند وقتی از آمدن رینالدو فونتس سرمربی کوبایی تیم ملی می‌گذرد و همه چیز طبق برنامه‌های فدراسیون پیش می‌رود تا ملی‌پوشان بتوانند از ایتالیا یا تایلند بلیت مستقیم رینگ المپیک پاریس را رزرو کنند.
ابراهیم موسوی نایب رئیس فدراسیون در این میان همه چیز را مرتب می‌داند و از برنامه‌ریزی برای حضور ملی‌پوشان در چند تورنمنت قبل از اعزام به انتخابی المپیک می‌گوید تا تیم در بهترین شرایط راهی رینگ کسب سهمیه شود.او همچنین در واکنش به انتقادهای بعضی از قهرمانان سابق نسبت به شرایط تیم ملی معتقد است همین رفتارها و منفعت‌طلبی‌هاست که بوکس را از جایگاه اصلی خود در این سال‌ها دور کرده است.
نایب رئیس فدراسیون بوکس با بیان اینکه از وقتی خواسته‌های عجیب برخی دوستان را نپذیرفتیم آنها منتقد شده‌اند، گفت: دورانی که بخواهیم با انتقاد و صحبت‌های بچگانه به اهداف‌مان برسیم، تمام شده است.
ابراهیم موسوی درباره شرایط فدراسیون بوکس گفت: «تمرینات تیم ملی با حضور رینالدو فونتس پیگیری می‌شود و این مربی کوبایی در تلاش برای رساندن بوکسورهای اردونشین به شرایط مناسب است تا تیم را مهیای حضور در انتخابی المپیک ایتالیا کند.»
او از برنامه‌ریزی فدراسیون برای حضور تیم در تورنمنت‌های مختلف قبل از شروع مسابقات انتخابی المپیک خبر داد: «فدراسیون با وجود هزینه‌های بالا، حضور در بلغارستان، قزاقستان و ارمنستان را برای اردونشینان در نظر گرفته تا بوکسورها با بهترین شرایط آماده شرکت در مسابقات جهانی ایتالیا شوند.»
نایب رئیس فدراسیون بوکس تمام
 هم و غم فدراسیون را در این مقطع رزرو بلیت المپیک پاریس می‌داند: «پس از مسابقات ایتالیا، خردادماه سال بعد آخرین مرحله گزینشی المپیک در تایلند برگزار می‌شود و تمام تلاش فدراسیون این است که بوکس در سبد رشته‌های حاضر در المپیک پاریس قرار بگیرد، کار سختی است اما تمام هدف‌مان رسیدن به این موضوع مهم است.»
موسوی در واکنش به انتقادهای اخیر یکی از ملی‌پوشان و مربی سابق تیم ملی، گفت: «اینکه با این صحبت‌ها به دنبال منافع شخصی باشیم اصلاً خوب نیست و جایی در منش پهلوانی ندارد. بوکس درس مردانگی می‌دهد اما این‌گونه صحبت‌ها و رفتارها شایسته فردی که خودش را از همه بالاتر می‌داند، نیست.»
او برای حضور به‌عنوان مربی تیم ملی از ما درخواست حقوق ماهی 30 میلیون تومانی کرد و می‌خواست در تمامی سفرهای تیم ملی حضور داشته باشد! مگر می‌شود یک مربی در تمامی مسافرت‌ها باشد و درحالی‌که بودجه فدراسیون محدود است، چنین حقوقی بخواهد. این انصاف است که یک مربی 30 میلیون تومان بگیرد و مربی دیگر مبلغ خیلی کمتری دریافت کند؟»

جستجو
آرشیو تاریخی