صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۲

کیش، میزبان بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی شهر پایدار در منطقه می‌شود

توسعه پایدار، اقتصاد پایدار

دومین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار با شعار پایداری اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی با تغییر تاریخ، همزمان با روز زمین پاک و روز جهانی زمین در یکم لغایت چهارم اردیبهشت 1403 در جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد.
لزوم افزودن حوزه بین‌الملل و حضور پررنگ کشورهای فعال در زمینه پایداری و همزمانی برگزاری این رویداد با سال جدید میلادی دلیل تغییر تاریخ عنوان شده است.
این نمایشگاه با محورهای اقتصاد پایدار، توسعه پایدار، حمل و نقل پایدار، گردشگری پایدار و هوشمندسازی با حوزه‌های مرتبطی مثل صنایع و معادن، خودروسازها، شهرداری‌ها، اپراتورها و اپ‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها، مجموعه‌های گردشگری، حوزه زیرساخت و انرژی‌های نو، ساختمان‌های سبز، مدیریت پسماند، محیط زیست، سازمان‌ها و نهادهای متولی و تصمیم گیر و تأمین سرمایه‌ها و سرمایه گذارهای داخلی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.
از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه می‌توان به برگزاری کارگاه‌های علمی با حضور اساتید بین‌المللی، پنل‌های تخصصی، ایستگاه‌های فرهنگی، برگزاری جشنواره‌های جذاب گردشگری و عقد تفاهمنامه‌های بین‌المللی با کشورهای دوست و همسایه اشاره کرد.
نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار در فضایی بالغ بر 21 هزار متر در محل دائمی همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی