صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و سه - ۱۷ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و سه - ۱۷ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۲۲

مرور

ارائه تسهیلات به ۱۰۰۰ زن سرپرست خانوار
 معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از انعقاد تفاهمنامه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور ارائه تسهیلات ارزان و کم بهره به یک هزار زن سرپرست خانوار خبر داد.
انسیه خزعلی در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهارداشت: این تفاهمنامه با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار امضا شده و بر اساس آن به یک هزار زن سرپرست خانوار تسهیلات ارزان و کم بهره ارائه می‌شود.
براساس این تفاهمنامه، این تسهیلات بابت مساعدت در رفع نیازهای ضروری و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست، کارجو، کارآفرین و راه‌اندازی و توسعه مشاغل خانگی از محل منابع مازاد بانک بر اساس واریزهای خیرخواهانه مشتریان در طرح همیاران مهر پرداخت می‌شود.
سقف فردی تسهیلات۳۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه و کارمزد ۴ درصد است.

معاون وزیر علوم عنوان کرد
جذب ۳۲۰ هزار دانشجوی بین‌المللی چشم‌انداز آتی جمهوری اسلامی ایران
 رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در برنامه هفتم توسعه، جذب ۳۲۰ هزار دانشجوی بین‌المللی چشم‌انداز آتی جمهوری اسلامی ایران است که با توجه به فاصله معنادار با این عدد، باید بیشتر فعالیت کرد.
به گزارش مهر، دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در همایش معاونان بین‌الملل دانشگاه‌های سراسر کشور، با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های مشترک به استفاده حداکثری از منابع و افزایش نفوذ معنوی کشورکمک خواهد کرد، ظرفیت‌های بالای علمی جمهوری اسلامی در دنیا را مورد توجه قرار داد.
وی با اشاره به ضرورت جذب دانشجویان بین‌المللی با هدف افزایش زمینه‌های علمی و دانشگاهی گفت: فرصت‌های بی‌بدیلی در منطقه برای جذب و پذیرش دانشجوی خارجی وجود دارد که بی‌توجهی به استفاده از این ظرفیت توجیه منطقی ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی