مصاحبه و خبر

هاشمی: رهبر انقلاب همیشه بر ارائه تسهیلات به ورزشکاران تأکید دارند
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، دیروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان اردبیل گفت: «هرساله مقام معظم رهبری با جامعه ورزش دیدار دارند و یک ماه پیش نیز این توفیق را داشتیم که خدمت ایشان برسیم و از رهنمودهای رهبر انقلاب بهره بگیریم. چندی پیش مراسم تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد و این نشان می‌دهد که تا چه اندازه مسئولین به مقوله ورزش اهمیت می‌دهند. همیشه تأکید رهبر انقلاب درخصوص حمایت از ورزشکاران است و اینکه تسهیلاتی را در اختیار آنها بگذاریم. رهبر انقلاب تأکید کردند که اگر ایران قوی می‌خواهیم باید ورزش قوی داشته باشیم و به ورزش باید بیشتر بها داده شود.»
 

درگذشت زاگالو، اسطوره فوتبال برزیل
ماریو زاگالو، بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی برزیل، در 92 سالگی درگذشت. زاگالو یکی از نام‌های ماندگار و خاطره‌انگیز فوتبال برزیل است که سابقه 5 بار حضور در فینال جام جهانی و 4 قهرمانی در این رقابت‌ها به عنوان بازیکن و سپس مربی تیم ملی برزیل را در کارنامه دارد. او اولین فرد در دنیای فوتبال است که موفق شد هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی افتخار قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد.  
 

آقامحمدی در جمع هیأت مدیره استقلال
مجمع عمومی عادی فوق‌العاده باشگاه استقلال، دیروز با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان، نماینده سازمان خصوصی‌سازی، نماینده فرابورس، اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه و در حضور جمعی از سهامداران برگزار شد. در ابتدای مجمع نماینده سازمان خصوصی‌سازی، پس از رأی‌گیری و تعیین منشی و ناظران جلسه، تغییرات هیأت مدیره استقلال را به اطلاع عموم رساند. مطابق این تغییرات، علی آقامحمدی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره جایگزین علیرضا خانی شد.


درویش: گل‌محمدی حال و احوال مساعدی برای مربیگری ندارد
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از آخرین دیدار این تیم در نیم‌فصل اول برابر مس رفسنجان اعلام کرد، دیگر در جمع سرخپوشان فعالیت نخواهد کرد که با آن مخالفت شد، ولی گویا گل‌محمدی روی کناره‌گیری خود اصرار دارد و مدیران پرسپولیس هم موفق به جلب رضایت او برای ماندن نشده‌اند. در این شرایط، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده کادر فنی پرسپولیس مطرح شده و هواداران پرسپولیس منتظر این هستند تا ببینند گل‌محمدی قطعاً از پرسپولیس جدا می‌شود یا اینکه دوباره به کارش ادامه خواهد داد. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در خصوص وضعیت گل‌محمدی گفت: «آن‌طور که آقای گل‌محمدی گفته اوضاع و احوال مساعدی برای مربیگری ندارد.» او در مورد اینکه قرار است گل‌محمدی به باشگاه بیاید یا خیر، گفت: «بنا نیست به باشگاه بیاید و فردا (امروز) تکلیف مشخص می‌شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی