صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و شصت و نه - ۱۲ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و شصت و نه - ۱۲ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

تجلیل از رانندگان بدون تخلف در خراسان جنوبی

بیرجند - رانندگانی که در سه سال گذشته مرتکب تخلف نشده‌اند در همایشی با حضور فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تجلیل شدند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی روز گذشته در همایش تجلیل از رانندگان قانونمند گفت: در حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط پلیس راهور استان، رانندگانی که در سه سال گذشته مرتکب تخلف نشدند، شناسایی و به قید قرعه ۶۰ نفر از این رانندگان قانونمند که تخلفی نداشته یا به نحوی در سامانه پلیس خراسان جنوبی همکاری لازم را در توسعه نظم و انضباط ترافیکی داشته‌اند، مورد تقدیر قرار گرفتند.
سردار حسن شجاعی‌نسب افزود: پلیس همچنین با برنامه‌ریزی‌های لازم رانندگانی را که تخلفات بیشتری داشته‌اند، شناسایی کرده و از این افراد دعوت می‌کند در جلسات و برنامه‌های آموزشی خاص مرجع قضایی و انتظامی شرکت کنند و تذکرات و آموزش‌های لازم به آنها ارائه خواهد شد. وی با اشاره به اینکه رعایت نکردن ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌تواند خسارات و تلفات جبران‌ناپذیری را در پی داشته باشد گفت: امیدواریم با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی در مدارس، مساجد و دیگر محافل توسط کارشناسان مربوطه، شاهد رفتار ترافیکی مناسبی در جامعه باشیم که موجب ارتقای احساس امنیت مردم شود.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تأکیدکرد: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همچنین احترام به خود و دیگران، رانندگی توأم با آرامش داشته باشند.
جستجو
آرشیو تاریخی