صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و شصت و نه - ۱۲ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و شصت و نه - ۱۲ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

ایران در ایران

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:
پروانه ساختمانی۵۰هزار واحد نهضت ملی مسکن در فارس صادر شد
شیراز- مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: تاکنون پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی این استان صادر شده است‌. «محمدرضا طالبان» افزود: از تعداد ۵۰ هزار واحد که پروانه ساختمانی آنها صادر شده ۴۵ هزار واحد در مرحله فونداسیون اسکلت و بیشتر قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: شهرهای اقلید، آباده، ارسنجان و زرین‌دشت نسبت به سایر شهرستان‌ها از پیشرفت بالاتری برخوردار هستند. وی افزود: در شیراز و مرودشت با کسری زمین مواجه هستیم اما در مابقی شهرها زمین به مقدار لازم تأمین شده است.
دبیر شورای مسکن استان فارس یادآور شد: با توجه به اینکه ما در سطح کشور بیشترین متقاضی تأیید شده در نهضت ملی مسکن را داریم در استان فارس نیز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و کازرون به ترتیب بیشترین متقاضیان تأیید شده را در سطح استان دارند.    
شورای شهر نوشهر منحل شد
نوشهر- پس از دستگیری تعدادی از اعضای شورای شهر نوشهر در ماه‌های اخیر، طبق گفته سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، شورای این شهر منحل شده است.
۳۰ مهرماه امسال روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران از قول حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران موضوع بازداشت سه عضو شورای شهر نوشهر به اتهام ارتشا و اختلاس در بازه زمانی ۲۰ روزه را رسانه‌ای کرد.
اما اکنون با گذشت بیش از ۲ ماه از این ماجرا آنچه برای افکار عمومی و شهروندان این شهر سؤال برانگیز شده این است که سرنوشت این نهاد مردمی با این شرایط دستگیری‌ها در این شهر به کجا رسیده است و آیا این روزها محتوای خبر در فضای مجازی مبنی بر انحلال شورای شهر نوشهر صحت دارد یا خیر؟
فرهاد عسگری، سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مازندران به ایرنا گفت: در نشستی که روز یکشنبه در فرمانداری نوشهر در این ارتباط برگزار شد، صورتجلسه انحلال شورای شهر شهرداری این شهر تنظیم و برای انجام روند اداری به استانداری مازندران ارسال شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی