اخبار فوتبال

فوتسال زنان ایران در بین بهترین‌ها
سایت فوتسال پلنت، دیروز نامزدهای بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۲۲ را معرفی کرده که نام فرزانه توسلی دروازه‌بان کشورمان هم در بین نامزدها دیده می‌شود. در بخش بهترین تیم زنان، تیم‌ملی کشورمان نامزد کسب عنوان بهترین تیم است.


دیدار قلعه‌نویی با مورینیو منتفی شد؟
اردوی نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام ملت‌های آسیا از ۱۲ دی در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود. در این شرایط، این روزها سه لژیونر یعنی علی قلی‌زاده، محمد محبی و سعید عزت‌اللهی با حضور در ساختمان پک تمرینات اختصاصی انجام می‌دهند و قرار است بازیکنان لیگ برتری و سایر لژیونرها نیز در هفته آینده خود را به کادر فنی معرفی کنند. با توجه به قوانین فیفا، تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا و آفریقا می‌توانند در ایام برگزاری این مسابقات لژیونرهای خود را دراختیار داشته باشند، اما قرار بود امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی با سفر به ایتالیا و پرتغال در گفت‌و‌گو با ژوزه مورینیو و سرجیو کونسیسائو، سرمربیان تیم‌های رم و پورتو با آنها درمورد زودتر اضافه شدن سردار آزمون و مهدی طارمی به اردو رایزنی کند، اما در فاصله هفت روز تا آغاز اردوی تیم ملی هنوز ویزای قلعه‌نویی برای این دو کشور صادر نشده و به نظر می‌رسد باید این سفر را منتفی دانست.


محکومیت آلومینیوم با شکایت رحمتی
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص پرونده شکایت سید مهدی رحمتی از باشگاه آلومینیوم اعلام کرد که براساس آن، این باشگاه اراکی، به پرداخت مبلغ 10 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 218 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق سرمربی سابق خود محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به‌میزان 26 میلیارد ریال قرار رد صادر کرد. رأی صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.


مسی سلطان لایک در اینستاگرام شد
اینستاگرام در آستانه پایان سال 2023 میلادی به معرفی پست‌هایی در یک سال گذشته پرداخت که بیشترین لایک را به خود اختصاص دادند. در این آمار پست لیونل مسی دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا بعد از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر با «75 میلیون لایک» برترین پست سال گذشته اینستاگرام لقب گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی