در 30 سالگی در بهترین شرایط هستم

قدوس: دوست دارم باعث خوشحالی مردم ایران شوم

سامان قدوس پس از تجربه صعود از چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس، در سومین فصل بازی در پریمیر لیگ شرایط بهتری نسبت به همیشه در برنتفورد تجربه می‌کند و توانسته جایگاه ثابتی به دست بیاورد. این بازیکن ملی‌پوش که اخیراً جایزه گل ماه انگلیس را هم با شلیک تماشایی مقابل برنلی دریافت کرد، در مورد عملکردش و اینکه با 43 بازی در لیگ برتر، 43 بازی در چمپیونشیپ، 9 بازی در جام اتحادیه و پنج بازی در جام حذفی انگلیس به رکورد 100 بازی برای برنتفورد رسیده، به برنا گفت: «این یک دستاورد فوق‌العاده برای من است که بسیار به آن افتخار می‌کنم. امیدوارم بتوانم ضمن داشتن یک عملکرد خوب در برنتفورد بازی‌های بیشتری را برای تیمم انجام داده و مثمرثمر واقع شوم.»
قدوس درباره اینکه زندگی متأهلی باعث موفقیت و پیشرفتش در فوتبال شده را تأیید کرد: «واقعاً همینطور است. اگرچه الان مسئولیت بیشتری نسبت به قبل دارم اما تنها چیزی که قبل از یک بازی یا حتی تمرین به آنها فکر می‌کنم، عالی بودن و کسب پیروزی، افتخارآفرینی برای خوشحالی خانواده و همسر عزیزم است. بدون شک آنها بزرگترین حامیان من در این مسیر مهم و سخت هستند.»
او درباره اینکه چقدر به دریافت پیشنهادات عالی از تیم‌های بزرگ امیدوار است، عنوان کرد: «هیچ چیز غیرممکن نیست. باتوجه به اینکه ۳۰ سال دارم در بهترین فرم خودم هستم، فکر می‌کنم که در حال حاضر بهترین فوتبالم را ارائه می‌دهم و تا جایی که بتوانم برای نزدیک شدن به اهداف و رؤیاهایم به تمرین و مبارزه ادامه خواهم داد. مابقی آن را به خدا می‌سپارم. امیدوارم که اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد.»
قدوس درباره عملکردش در تیم ملی ایران چنین صحبت کرد: «ما بازیکنان بزرگ زیادی در تیم ملی ایران داریم. می‌دانم که خیلی‌ها دوست دارند درباره من بیشتر بدانند اما راستش را بخواهید من خیلی پسر خجالتی‌ای هستم. همیشه دوست دارم با عملکرد خوبم در تیم‌ملی باعث خوشحالی هواداران فوتبال و تمامی مردم عزیز ایران باشم؛ تا زمانی‌که آنها از سبک بازی من خوشحال و راضی باشند، دوست دارم در تیم ملی حضور داشته و برای آنها بازی کنم. سبک و تاکتیک مربیگری امیر قلعه‌نویی را خیلی دوست دارم و بیش از همیشه به خودم نزدیک می‌دانم چرا که احساس می‌کنم می‌توانم خودم را بیشتر از همیشه نشان بدهم. جدا از آن، اعتمادی که امیرخان به من داشتند، چیزی است که فکر می‌کنم مربیان دیگر آن را برایم انجام ندادند.»
او درباره اینکه فکر می‌کند تیم ملی بتواند قهرمان جام ملت‌ها شود، گفت: «این یک تورنمنت بسیار خوب با تعداد زیادی تیم و بازیکنان درجه یک است. من هربار که یک بازی را انجام می‌دهم، به پیروزی در آن امیدوار هستم. البته این را هم باید بگویم که تیم‌ملی ایران با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه، درجه یک و کادر فنی فوق‌العاده در هر بازی عالی کار می‌کند. به شخصه امید و اعتماد زیادی به موفقیت این تیم در جام ملت‌ها دارم. بدون شک همه ما یک چیز می‌خواهیم و آن هم پیروزی و سربلندی تیم ملی و از همه مهمتر خوشحالی مردم عزیز ایران است.»
او درباره اینکه آیا دوست دارد روزی در لیگ ایران به فوتبالش ادامه دهد، گفت: «تا به حال از تیم‌های لیگ ایران پیشنهاد جدی دریافت نکرده‌ام. هرچه در رسانه‌ها مطرح شده شایعه بوده است اما در مورد احتمال حضور در لیگ ایران باید بگویم که فعلاً قصدی برای انجام این کار ندارم. اصلاً هم نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد چرا که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی