توصیه کارشناس ایتالیایی به اینتر

همین ژانویه طارمی را جذب کنید

مهدی طارمی با درخشش در فصل گذشته برای پورتو و به ثمر رساندن 22 گل، جایزه آقای گلی را کسب کرد تا مشتریان بزرگ اروپایی مثل اینتر، میلان، تاتنهام و منچستر یونایتد پیدا کند ولی باشگاه پورتو به دلیل اختلاف بر سر مسائل مالی حاضر نشد ستاره ایرانی‌اش را در تابستان گذشته بفروشد.
در این میان و پس از اخبار مختلفی که درباره این مهاجم تیم ملی مطرح شده است، استفانو ایمپالومنی هافبک پیشین تیم‌های رُم و پارما به مدیران باشگاه اینتر برای بهبود وضعیت خط حمله این تیم اعلام کرد: «طارمی باید در زمستان به اینتر بیاید، تابستان دیر است!»
او معتقد است که اینتر برای حل مشکل گلزنی‌اش در خط حمله «نیاز به جذب سریع طارمی» دارد و در صحبت‌های خود یادآور شده: «اینتر به لائوتارو مارتینس وابسته است و فکر می‌کنم به یک مهاجم نیاز دارد. مطمئن هستم ماروتا و آئوسیلیو (مدیران اجرایی و ورزشی باشگاه اینتر) در این باره اقدام می‌کنند. تعلل مدیران باشگاه پایتخت ایتالیا درست نیست.» در این خصوص، نشریه «توتو اسپورت»، طارمی با ارزش 15 میلیون یورو در نقل و انتقالات زمستانی یک گزینه ارزان و مناسب برای اینتر به شمار می‌آید ولی مدیران باشگاه نراتزوری به دنبال جذب رایگان این بازیکن ایرانی در تابستان آینده هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی