فوتبال ایران

فکری و بادامکی احضار  شدند
با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، محمود فکری و حسین بادامکی سرمربی هوادار و معاون باشگاه پرسپولیس باید روز دوشنبه ۲۰ آذر در کمیته اخلاق حضور پیدا کنند و غیبت، مانع برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود. گفتنی است فکری پیش از بازی دیروز هوادار و پرسپولیس، اشکان خورشیدی داور مسابقه را به پرسپولیسی بودن متهم کرد و بادامکی هم بابت این حرف‌های او به کمیته انضباطی اعتراض کرد.
 

حنانوف هم نوتیس داده بود
بعد از شکست پرسپولیس در هفته پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت‌ها خبری منتشر شد مبنی براینکه گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم دو هفته پیش بابت دریافت مطالباتش به باشگاه نوتیس داده است. دراین میان ایرنا خبر داد دیگر بازیکن خارجی این تیم یعنی وحدت حنانوف نیز پیش از گولسیانی به باشگاه پرسپولیس نوتیس داده و اکنون مهلت آن به اتمام رسیده است. گفته می‌شود مدیران باشگاه در حال مذاکره با این دو بازیکن برای پرداخت مطالبات‌شان هستند و اگر مشکلی رخ ندهد بزودی با آنها به توافق خواهند رسید.
 

تمایل مورایس برای رفتن به بنفیکا!
ژوزه مورایس سرمربی سپاهان گفت‌وگویی با روزنامه پرتغالی آبولا داشت و طی آن تمایل خود را برای سرمربیگری بنفیکا اعلام کرد. پیش ازاین مصاحبه هم به صورت غیررسمی شایعه تمایل سرمربی پرتغالی برای جدایی از سپاهان و دریافت دو پیشنهاد همکاری از لیگ برتر پرتغال شنیده شده بود. با این حال منبعی آگاه در باشگاه سپاهان به تسنیم گفت که هیچ پیشنهاد رسمی به باشگاه برای مورایس نرسیده و خبری مبنی بر جدایی مورایس وجود ندارد.
 

فیروز کریمی بازیگر می‌شود!
 فیروز کریمی سرمربی مطرح لیگ برتر فوتبال ایران، با حضور در یک برنامه تلویزیونی از علاقه‌مندی‌اش در عرصه بازیگری سخن گفت. کریمی اشاره کرد به‌دلیل سابقه‌اش در نیروی انتظامی، علاقه‌مند است نقش پلیسی بازی کند زیرا تمامی خصوصیات رفتاری آنها را به خوبی می‌داند. اتفاقی که به نظر کریمی تاکنون از سوی بازیگران دیگر رخ نداده است. با این حال، او تأکید کرد بزودی قرار است در سریال تاریخی سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری جلوی دوربین برود و یکی از نقش‌های این مجموعه باشد.


مشکل خودروهای ملی‌پوشان
ملی‌پوشان فوتبال به دلیل حضور در جام جهانی حواله واردات خودروی خارجی دریافت کردند. در این میان محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی چند وقت پیش در یک گفت‌وگوی تصویری اعلام کرد ارزش خودروی واردشده از سوی او حدود یک‌صدمیلیارد تومان است که این موضوع بازتاب‌های زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها داشت.
در این میان یک بازیکن ملی‌پوش و حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به سایت خبرورزشی گفت: «خودروها فعلاً پلاک نمی‌شوند و این مسأله کار را برای اغلب ملی‌پوشان مشکل کرده است. در این میان سردار آزمون و برخی بازیکنان تیم ملی که مجوز یا خودروی وارداتی خود را پیش‌تر فروخته‌اند شانس آوردند اما کسانی که دست نگه داشته‌اند دچار دردسر شده‌اند!»

جستجو
آرشیو تاریخی