ورود فدراسیون فوتبال به ساماندهی ایجنت ها

ساکت در هیأت رئیسه می‌ماند

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری جلسه دیروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: «3 مصوبه داشتیم که مهمترین آن موضوع آیین‌نامه ساماندهی کارگزاران حوزه فوتبال یا ایجنت‌ها بود.
از این به بعد در حوزه کارگزاران فوتبال ساماندهی جدی خواهیم داشت و شرایط به گونه‌ای تصویب شد که نهایت شفافیت در فرایند این حضور کارگزاران حوزه فوتبال انجام خواهد شد. موضوع دیگر درمورد درآمدزایی فدراسیون فوتبال بود که با توجه به ظرفیت متعددی که در بخش بیمه شدگان ورزشی وجود دارد، عدد قابل توجهی است. بخش دیگر هم برای افزایش کنترل‌های داخلی فدراسیون فوتبال بود و اینکه در حساب‌های بانکی مجموعه‌های مرتبط از جمله هیأت‌های فوتبال، سازمان لیگ و... با فدراسیون تجمیع صورت بگیرد.» اصولی در پاسخ به این سؤال که آیا محمدرضا ساکت مدیرعامل سابق سپاهان، می‌تواند همچنان عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال باشد یا خیر، عنوان کرد: «در اساسنامه هیچ نکته‌ای در این خصوص وجود ندارد. او می‌تواند به عنوان عضو هیأت رئیسه تا پایان دوره جاری حضور داشته باشد.»
اصولی در پاسخ به این سؤال که بازی دوستانه تیم ملی قطعی شده است یا خیر، توضیح داد: «هر زمان که بازی دوستانه تیم ملی نهایی شد، رسماً اعلام خواهیم کرد. شاید خیلی به نفع ما نباشد که بخواهیم زودتر از اینکه قطعی شود خبری را اعلام کنیم.»
جستجو
آرشیو تاریخی