صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

گزارش خبر

احتمال تغییرات در رأس مدیریت سرخ‌ها
چرا درویش به عربستان نرفت؟
روابط رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با اعضای این تیم به خصوص یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان، در ماه‌های اخیر در تیره‌ترین حالت خود قرار دارد، به طوری که پس از اعتراض‌های گل‌محمدی، بازیکنان پرسپولیس با نوشتن یک نامه و انتشار آن در رسانه‌ها حتی خواستار برکناری یا استعفای او از مدیرعاملی پرسپولیس شدند چرا که به زعم آنها درویش قادر به حل مشکلات این تیم نیست و بهتر است برود و جای خود را به فردی بدهد که بتواند مشکلات سرخ‌پوشان را برطرف کند. پس از این موضوع، درویش هفته گذشته و پیش از سفر این تیم به عربستان جهت بازی با النصر به بهانه شصتمین سالگرد تأسیس این باشگاه با همراهی چند پیشکسوت به محل تمرین سرخ‌پوشان رفت تا بلکه بتواند در آستانه این سفر روابط حسنه‌ای با پرسپولیسی‌ها پیدا کند اما به گزارش فارس، چندان مورد استقبال سرخ‌پوشان قرار نگرفت و اعضای کادر فنی و بازیکنان برخورد سردی با مدیرعامل خود داشتند. این برخورد سرد باعث شد تا درویش به بهانه انجام کارهای اداری باشگاه، پرسپولیس را در سفر به عربستان همراهی نکند و زیارت خانه خدا را از دست بدهد. درویش اخیراً توسط گل‌محمدی در اینستاگرام آنفالو شده تا سرمربی سرخ‌پوشان نشان دهد تصمیم خود‌ برای قطع ارتباط با مدیرعامل این باشگاه را گرفته است. این در حالی است که برخی اخبار تأیید نشده حاکی از این بود که حتی گل‌محمدی به مسئولان باشگاه اعلام کرده که در سفر عربستان، درویش در پرواز پرسپولیس نباشد و به نظر می‌رسد به دلیل شرایط موجود، درویش قید سفر به عربستان را زد تا پرسپولیس بدون مدیرعامل‌اش به این سفر مهم برود. عدم پرداخت بموقع مطالبات بازیکنان، جریمه 10 درصدی بازیکنان پرسپولیس به دلیل باخت به سپاهان، عدم موفقیت در فصل نقل و انتقالات، جذب بازیکن بی‌کیفیت خارجی، عدم تسویه مطالبات برخی از بازیکنان در فصول گذشته و... ازجمله مواردی است که باعث شده تا درویش با پرسپولیسی‌ها دچار چالش‌های جدی شود. درباره وضعیت مدیریتی در باشگاه پرسپولیس اخبار ضد و نقیضی مطرح می‌شود؛ شاید تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شاید هم تا نیم‌فصل تغییراتی در این باشگاه صورت گیرد.

دبل قایدی برای اتحاد کلباء
در رقابت‌های لیگ امارات، تیم الامارات دیروز میزبان اتحاد کلباء بود که هدایتش را فرهاد مجیدی بر عهده دارد. در این دیدار، مهدی قایدی که در چهار دیدار پیشین خود برای اتحاد کلباء موفق به زدن دو گل، ارسال یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی شده بود، دیروز نیز توانست دو بار در بازی برابر الامارات گلزنی کند تا نشان دهد روی فرم خوبی قرار گرفته و می‌تواند یکی از مدعیان حضور در جام ملت‌های آسیا باشد. این بازی با نتیجه 4-2 به سود اتحاد کلباء به پایان رسید.
 
برگزاری لیگ نخبگان در ریاض
کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز به صورت رسمی، فدراسیون فوتبال عربستان را به عنوان میزبان مراحل پایانی مسابقات الیت لیگ قهرمانان آسیا یا همان لیگ نخبگان برای فصل‌های 25– 2024 و همچنین 26-2025 انتخاب کرد. سطح نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با عنوان لیگ نخبگان شامل ۲۴ تیم خواهد بود که دوازده باشگاه از غرب و دوازده تیم از شرق آسیا در قالب یک لیگ داخلی و خارجی با هم رقابت می‌کنند تا اینکه هشت تیم از هر منطقه راهی مرحله بعد شوند.
 
برد پرگل استقلال در بازی دوستانه
با توجه به تعطیلی لیگ و برای حفظ آمادگی استقلال، شاگردان جواد نکونام دیروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته اولی خوشه طلایی رفتند که این بازی با نتیجه 4-صفر به نفع استقلال به پایان رسید. گل‌های استقلال در این دیدار را پیمان بابایی، گوستاوو بلانکو، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی به ثمر رساندند.
 
نفت صدرنشین سوپرلیگ فوتسال زنان  
تیم پالایش نفت آبادان جایگاه خود را در رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان تثبیت کرد. در مهم‌ترین بازی هفته صدرنشین لیگ (نفت آبادان)، میهمان سایپا تهران رده سومی بود و 2- 1  پیروز این بازی دشوار شد و جایگاه خود در صدر جدول را محکم‌تر کرد. مس نیز که پس از برد حساس هفته گذشته مقابل حفاری، به فرم خوب خود بازگشته بود، توانست به پیروزی پرگل 4-یک مقابل میزبان دست پیدا کند. در مسابقه تیم‌های مهرعظام تهران و نوا آمل تیم‌های رده هشتم و هفتم در قعر جدول به مصاف هم رفتند؛ جایی که پیروزی می‌توانست برای هریک از ۲ تیم سرنوشت‌ساز باشد. این جدال یک طرفه، با جشنواره گل مهرعظام 6-صفر پایان یافت. ساجده نریمانی در این بازی هت‌تریک کرد. بدین‌ترتیب در پایان هفته ششم تیم‌های نفت آبادان، مس رفسنجان و شاهین نطنز به ترتیب با امتیازهای 15، 13 و 12 امتیاز رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

جستجو
آرشیو تاریخی