صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبــــار

ایرنا

اعلام آمادگی ایران برای ارتقای روابط نظامی با عربستان

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با وزیر دفاع عربستان با اظهار خرسندی از توسعه‌ روابط دوستانه بین دو کشور، آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقای روابط نظامی بین دو کشور اعلام کرد. خالد بن‌ سلمان نیز از ارتقای سطح همکاری‌ها استقبال کرد.

 

فارس

برگزاری رزمایش مشترک دریایی
ایران و عمان

پنجشنبه گذشته یازدهمین رزمایش‌ مشترک دریایی به منظور ارتقای آمادگی رزمی و اجرای توافقات به عمل آمده مرتبط با سناریوهای امنیت دریایی در کمیسیون‌های مشترک دوستی نظامی ایران و عمان، به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محدوده آب‌های شمال اقیانوس هند و تنگه هرمز برگزار شد.

 

تسنیم

اولین ناوشکن سپاه تا پایان سال عملیاتی می‌شود

 امیر دریادار داوود قلی‌زاده، رئیس گروه ناوشکن‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام این خبر گفت: اولین ناوشکن نیروی دریایی سپاه  با نام شهید صیاد شیرازی تا پایان سال جاری به یگان رزم این نیرو الحاق خواهد شد. این ناوشکن مراحل نهایی ساخت خود را می‌گذراند و قرار است تا پایان سال جاری رونمایی شود.

 

ایسنا

بازدید سخنگوی دولت از ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش

علی بهادری جهرمی با حضور در ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، جاسک و کنارک، از ناوشکن‌های دنا، سهند، سبلان و همچنین زیردریایی فاتح و نیز اسکله‌ها، مجموعه مهارت‌آموزی، مجتمع فرهنگی شهدای نداجا و همچنین مجموعه کارخانه‌های نداجا و توانایی‌های فنی-مهندسی نیروی دریایی در ساخت و تعمیرات انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی بازدید کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی