افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی تهران

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: از ابتدای آذر 1402 ساعت کاری تمامی مراکز معاینه فنی سبک و سنگین به مدت یک ساعت افزایش یافته است.
به گزارش فارس، شادی مالکی در توضیح جزئیات این خبر افزود: با توجه به تشدید آلودگی هوا در روزهای اخیر و اهمیت انجام پایش آلایندگی خودروها، از ابتدای آذر ماه ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران به مدت یک ساعت افزایش یافته است. در حال حاضر مراکز معاینه فنی بیهقی، شهید آبشناسان و شقایق به صورت شبانه‌روزی و دیگر مراکز از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ فعال هستند.
 وی با اشاره به تفاوت درنحوه پذیرش مراکز معاینه فنی و بویژه فعالیت تعدادی مراکز منتخب در روزهای تعطیل، گفت: در حال حاضر شهر تهران از بضاعت ۱۷ مرکز ثابت و ۱۵ واحد سیار مختص خودروهای سبک مشتمل بر ۶۴ خط معاینه فنی و ۱۱ خط موتورسیکلت و سه مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین برخوردار بوده و ظرفیت پذیرش سالانه در حدود ۳ میلیون دستگاه خودرو را دارد.
به گفته مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، به منظور تسهیل در ارائه خدمات و مدیریت صف، پذیرش در برخی مراکز معاینه فنی خودروی شهر تهران (بالغ بر ۵۰ درصد از ظرفیت) صرفاً اینترنتی انجام می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی