صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و چهار - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و چهار - ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

جذابیت جام حذفی بسکتبال بیشتر از لیگ می‌شود

سامری: خارجی‌های این فصل کیفیت بهتری دارند

پریسا غفاری
خبرنگار

حماد سامری سرمربی محبوب آبادانی‌ها دوباره بعد از دوفصل دوری به خانه‌اش برگشت تا به همراه تیم نفت آبادان دوره جدیدی از درخشش تیمش را رقم بزند.در دوسالی که او از این تیم دور ماند و مربی دیگری چون علی توفیق هدایت این تیم را برعهده داشت با وجود هزینه‌های بالا نتوانست به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کند و این مسأله نارضایتی مردم آبادان و خوزستان را به همراه داشت به نحوی که همیشه در صفحات اجتماعی و روزنامه‌های بومی گلایه‌های خود را ابراز می‌کردند.اما این تیم جنوبی با هدایت حماد سامری در این فصل با وجود در اختیار نداشتن بازیکن خارجی توانسته بازی‌های خوبی را ارائه دهد.
تیم بسکتبال نفت آبادان در پایان هفته چهارم همچنان صدرنشین است.حماد سامری، سرمربی تیم آبادانی در خصوص فصل جدید مسابقات لیگ برتر می‌گوید:«لیگ حساسی در پیش داریم و تیم‌ها بازی‌های نزدیکی را برگزار می‌کنند.در ضمن از اول مشخص نیست که کدام تیم‌ها در جمع 4 تیم برتر قرار می‌گیرند چه برسد به قهرمان. در حال حاضر ۶ تیم مدعی به نام‌های مهرام، نفت آبادان، طبیعت، ذوب آهن، کاله و شهرداری گرگان داریم که همه آنها برای قرارگرفتن در جمع ۴ تیم برتر‌تلاش خود را می‌کنند.البته تیمی که راهی نیمه نهایی هم نشود دست کمی‌از تیم‌های دیگر ندارد.»
او در ادامه تأکید می‌کند: «با تمام احترامی‌ که به سایر تیم‌ها دارم تازه شروع لیگ است و هنوز نمی‌توان پیش‌بینی تیم قهرمان را کرد. تک تک بازی‌‌ها سرنوشت‌ساز است. از سمتی هم باشگاه‌ها دو یار خارجی را از همان ابتدا جذب کرده‌اند که برعکس فصل گذشته از کیفیت خوبی برخوردارند. حضور خارجی‌های باکیفیت ضمن بالابردن سطح کیفی لیگ باعث می‌شود تا تجربه بازیکنان جوان بالاتر برود و بهتر شدن سطح کیفی بسکتبالیست‌ها آینده تیم ملی را تأمین می‌کند. خوشحالم که لیگی قوی داریم.»
مربی نفت به کیفیت جام حذفی خیلی خوشبین است: «فکر می‌کنم در این رقابت‌ها می‌توان حداقل به بازیکن جوان تیم فرصت بازی داد.به نظرم جذابیت جام حذفی بیشتر است.»

جستجو
آرشیو تاریخی