صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و سه - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و سه - ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

اتفاق جالب در اردوی آبی‌ها

مادربزرگ جلالی در تمرین استقلال

یکی از افراد بسیار تأثیرگذار در زندگی ابوالفضل جلالی ستاره چپ‌پای استقلال، مادربزرگ او است. جلالی که از دوران کودکی نزد مادربزرگ خود زندگی کرده و نزدیکانش از علاقه شدید او به مادربزرگش خبر دارند، خوب می دانند که در همه امور زندگی‌اش از تجربیات او استفاده می‌کند. مادربزرگ جلالی که به واسطه حرفه نوه خود بسیار هم فوتبالی و استقلالی است، در محل تمرین آبی‌پوشان نیز حضور یافته و با آنها دیدار کرده است. جلالی با انتشار تصاویر مادربزرگ خود در اینستاگرامش نوشت:«مادربزرگ عزیزتر از جانم بر سر تمرین تیم ما آمد و نه تنها برای من بلکه برای موفقیت تیم‌مان دست به دعا شد. یقین دارم دعاهایش تیم ما و هواداران عزیزمان را عاقبت بخیر می‌کند. هر چه دارم از دعاهایت دارم مادربزرگ عزیزم. پس همیشه دعایم کن، چراکه دعایت سرمایه فردای من است. تشکر فراوان دارم از آقا جواد نکونام و آقا مهدی هاشمی‌نسب، از بزرگان فوتبال کشورمان و تیم استقلال که شرایط حضور مادربزرگ عزیزم را بر سر تمرین فراهم کردند. امیدوارم در ادامه فصل نیز تمام تلاش خود را برای موفقیت باشگاه بزرگ استقلال به کار بگیرم و برای هدف مشترکی که داریم بجنگم.»
گفتنی است شاگردان نکونام بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، دیروز به استراحت ‌پرداختند و از امروز برنامه‌های تیمی برای دیدار هفته یازدهم را آغاز می‌کنند.
 همچنین زبیر نیک نفس و پیمان بابایی که پیش از این به دلیل مصدومیت از میادین دور بودند، طی چند روز اخیر در کنار سایر نفرات به تمرین پرداختند و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند در بازی این هفته به تیم کمک کنند. محمدحسین مرادمند نیز دیگر مصدوم استقلال است که در بازی بعدی این تیم برابر ذوب آهن حضور نخواهد داشت. در حال حاضر پیش بینی می‌شود این بازیکن حدود سه هفته دیگر می‌تواند به مستطیل سبز برگردد.
جستجو
آرشیو تاریخی