تلفات سنگین اشغالگران با حملات مقاومت

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز علاوه بر یورش به بیمارستان شفا، وارد ساختمان مجلس قانونگذاری فلسطین واقع در غرب غزه نیز شد و آن را منفجر کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تخریب و نابودی نهادهای دولتی فلسطین، ساختمان مجلس قانونگذاری فلسطین واقع در غرب غزه را منفجر کرد. اشغالگران همچنین در ادامه جنایات خود علیه اماکن عبادی در نوار غزه، مسجد «التقوی» در محله شیخ رضوان در شهر غزه و برج‌های مسکونی «صالحی» در اردوگاه «النصیرات» را در جنوب غزه بمباران کردند که ۲۶ فلسطینی شهید شده و ده‌ها نفر هم زخمی شده‌اند.
در نقطه مقابل، حزب‌الله لبنان عصر دیروز چهارشنبه در بیانیه‌ای از «حمله دقیق» خود با «تسلیحات مناسب» به ۲ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. این حملات علیه پایگاه صهیونیستی «رویسات العلم» و پادگان «رامیم» در شمال فلسطین اشغالی انجام شده است.
همزمان نیروهای قسام اعلام کردند که عصر دیروز یک تانک صهیونیستی را در شمال غرب غزه با راکت ضدزره یاسین از کار انداختند. گردان‌های القسام همچنین یک تانک و یک بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی را در شرق شهر دیرالبلح با گلوله‌های تاندوم مورد هدف قرار دادند. گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد، تجمع صهیونیست‌ها در محور جنوب غزه را با موشک‌های کوتاه برد «رجوم» ۱۱۴ میلی‌متری هدف قرار داده و عسقلان را با موجی از موشک‌ها بمباران کرده است. گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز خبر داد: یک فروند پهپاد صهیونیستی از نوع «اسکای لارک» را ساقط کرده و به تصرف خود درآوردیم.