44 طرح عمرانی با سفر دوم رئیس‌جمهور به چهار محال و بختیاری افتتاح می شود

تمرکز دولت بر اجرای طرح‌های آب‌پایدار در بام ایران

بهره‌برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه، افتتاح 4 هزار واحد مسکن شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی، آغاز عملیات اجرایی ۱۲ هزار واحد مسکونی و واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و آماده‌سازی ۲۰۰ هکتار زمین از طرح‌هایی است که با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

شهر کرد- استاندار چهارمحال و بختیاری از افتتاح 44 طرح عمرانی همزمان با سفر دوم رئیس‌جمهور به این استان خبر داد واظهارداشت: ۷۶ درصد اعتبارات سفر اول هیأت دولت به استان جذب شده است.
«غلامعلی حیدری» افزود: در سفر اول رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری، این استان بیست و سومین مقصد سفر استانی بود اما با اجرایی شدن مصوبات دور اول و با رایزنی‌ها و گفت‌وگوهایی که با نهاد ریاست‌جمهوری انجام شد سفر دوم زودتر محقق شده است.
وی افتتاح طرح‌های تأمین آب پایدار را از مهم‌ترین طرح‌های پیش‌بینی شده برای سفر پیش‌روی هیأت دولت عنوان کرد و گفت: طرح جهاد آبرسانی و طرح سد غدیر باباحیدر که از مصوبات سفر اول هیأت دولت به استان بوده در آستانه آبگیری است و قرار است در سفر هیأت دولت به بهره‌برداری برسد.
 حیدری تصریح کرد: بهره‌برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه، افتتاح 4 هزار واحد مسکن شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی، آغاز عملیات اجرایی ۱۲ هزار واحد مسکونی و واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و آماده‌سازی ۲۰۰ هکتار زمین از دیگر طرح‌هایی است که با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری به طرح‌های اقتصادی و عمرانی آماده افتتاح در استان نیز اشاره کرد و گفت: افتتاح طرح توسعه شرکت نساجی چادر مشکی حجاب در شهرکرد، توسعه صنایع فولاد، بهره‌برداری از۲ هزارهکتار آبیاری نوین، ۶ مورد آبرسانی به زمین‌های کشاورزی و تعریض و ایمن‌سازی ۳۰۰ کیلومتر جاده ارتباطی در استان از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.
جستجو
آرشیو تاریخی